Feber og vil ikke spise

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

RiUL

Hej piger!

Min dreng på 8 mdr har feber på 2. dag (39,6), han vil ikke spise, når jeg ligger ham til brystet sutter han kun et par gange - og ser så ud som om det smager grimt, og tager hovedet væk.

Han er snottet, drypper hans næse med saltvand, så han kan godt trække vejret gennem næsen.

Han har ikke rigtig spist noget siden igår aftes, han vil heller ikke sove og er helt slasket. Men kan sagtens smile og hygge.

Kan jeg gøre et eller andet for at få ham til at spise? eller skal jeg lade ham styre det selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Happiness

Øv stakkels lille pus! 

Måske du lige skulle ringe til lægen? Og tilbyde ham vand også, så han får dækket sit væskebehov.

Det er ikke sjovt når de små pus er så skidt at de hverken vil det ene eller det andet

Anmeld

7. maj 2012

Chr-Hei

RiUL skriver:

Hej piger!

Min dreng på 8 mdr har feber på 2. dag (39,6), han vil ikke spise, når jeg ligger ham til brystet sutter han kun et par gange - og ser så ud som om det smager grimt, og tager hovedet væk.

Han er snottet, drypper hans næse med saltvand, så han kan godt trække vejret gennem næsen.

Han har ikke rigtig spist noget siden igår aftes, han vil heller ikke sove og er helt slasket. Men kan sagtens smile og hygge.

Kan jeg gøre et eller andet for at få ham til at spise? eller skal jeg lade ham styre det selv?

Min søn havde nogle dage i sidste uge med 40,5 i feber... Vi søgte lægevagt og fik at vide om han kunne tage sin hage ned til sit bryst.. Hvis ja var det ikke minigitis (staves?) og hvis han ikke hostede var det ikke lungebetændelse...

Det er bare vigtigt få dem til at drikke en masse vand, så skal de nok klarer sig... men hvis feberen vare ved vil jeg nok lige få ham tjekket..

God bedring

Anmeld

7. maj 2012

sne190810

Hvis du er nervøs, så ring til akuttlf. på 1813 hvis du bor i hovedstadsområdet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.