Findes den ordning stadig - nej, vel?
Har en datter på 4 år som er meget sensitiv overfor forandringer, store forsamlinger osv., og hun har brug for korte dage, og mange fridage, hvilket er umuligt at imødekomme med to udearbejdende forældre på fuld tid...
Jeg har så fået lovning på 32 timer af min chef, når jeg vender tilbage her efter sygdom (stress relateret)...Jeg er på INGEN MÅDE klar til at vende tilbage, men min læge vil ikke forlænge min sygemeldning udover de 4 uger som nu er gået...
Jeg var ellers vendt tilbage fra barsel med lillebror, men gik så ned med stress efter en mdr. pga. uroligheder på mit arb, og pga. situationen med vores datter...
Troede ellers vores bekymringer var blevet løst, da vi fik at vide at vi havde 32 ugers gemt barsel fra vores datter og 23 uger fra storebroderen, men næh nej, man skulle da opfylde beskæftigelseskravet på daværende tidspunkt (JA UNDSKYLD AT VI TOG EN UDDANNELSE FOR AT BIDRAGE TIL SAMFUNDET OG FOR AT KUNNE FORSØRGE OS SELV!!!). Min mand er tilsyneladende berettiget til de af ugerne som er fra vores store dreng, da han før fødslen arbejdede fuldtid, men vi har godt nok ikke råd til at han går på nedsat tid/orlov, da han tjener en del mere end mig...
Aner simpelthen ikke mine levende råd
kan ikke forsvare at vende tilbage på arbejde som situationen ser ud nu, vores datters trivsel kommer ALTID i første række, men hvad fanden kan jeg gøre? Sige mit job op & give mit fradrag til min mand, eller hvad???
PLEASE HELP SOMEBODY!!!
Anmeld