Nogle der kan hjælpe her :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Anonym trådstarter

Nu har jeg længe ville have en tattoo på min ene balle, af et hjerte med et lille C i. Men jeg synes det er lige dyrt nok at give 800kr for en meget lille tus, i vordingborgs badboys. Så ville høre om nogle af jer her på baby kender et lidt billigere sted som stadigvæk er godt i kval.

Eller nogen som kender noegen der selv kan lave tattoos. Som har lyst til at lave sådan en lille en på min balle.  Ville også gerne have den blev tegnet og designet af ham der eventuelt skulle lave den, og godkendes af mig først selvfølgelig hi hi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Nu har jeg længe ville have en tattoo på min ene balle, af et hjerte med et lille C i. Men jeg synes det er lige dyrt nok at give 800kr for en meget lille tus, i vordingborgs badboys. Så ville høre om nogle af jer her på baby kender et lidt billigere sted som stadigvæk er godt i kval.

Eller nogen som kender noegen der selv kan lave tattoos. Som har lyst til at lave sådan en lille en på min balle.  Ville også gerne have den blev tegnet og designet af ham der eventuelt skulle lave den, og godkendes af mig først selvfølgelig hi hi.

altså de fleste tattoveringer kommer jo hurtigt derop ad da der for det meste er en mindstepris på 500 kr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.