Så er vi endelig klar til nr 2!:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Anonym trådstarter

Vi troede ikke vi skulle have flere børn (af flere årsager), men sådan skal det ikke være alligevel

Vi har besluttet at gøre vores datter på 2,5 år til storesøster!

Jeg tager antidepressivt medicin og er ved at trappe ud af det på 4. uge. Det går ok, men med lidt nedture indimellem. Det er også forventeligt når jeg har taget medicinen i 3 år. På onsdag skal jeg ringe til lægen og høre hvad planerne er nu. Håber hun siger at vi må gå i gang nu og jeg bare stopper med medicinen helt!

Har regnet min ægløsning ud så vi er helt klar

Glæder mig til snart (forhåbentlig) at kunne stå med en positiv test og afsløre mig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Vi troede ikke vi skulle have flere børn (af flere årsager), men sådan skal det ikke være alligevel

Jeg tager antidepressivt medicin og er ved at trappe ud af det på 4. uge. Det går ok, men med lidt nedture indimellem. Det er også forventeligt når jeg har taget medicinen i 3 år. På onsdag skal jeg ringe til lægen og høre hvad planerne er nu. Håber hun siger at vi må gå i gang nu og jeg bare stopper med medicinen helt!

Glæder mig til snart (forhåbentlig) at kunne stå med en positiv test og afsløre mig selv

Anmeld

7. maj 2012

Levi&LilysMor

Anonym skriver:

Dejlig beslutning, det er jeg sikker på jeres pige bliver glad for

Og håber i snart må gå igang, held og lykke

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

LevisMor skriver:

Dejlig beslutning, det er jeg sikker på jeres pige bliver glad for

Og håber i snart må gå igang, held og lykke

Tusind tak!

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

Tak!

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.