Min mens vil ikke stoppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Anonym trådstarter

Kære piger Landet ligger sådan at jeg sidste fredag fik min mens og statrtede samtidig op på p-piller. Nu forsætter jeg så med at bløde og det skal bare stoppe! Jeg skal i spa og wellness nu på fredag til søndag og det kan jeg jo ikke komme, når jeg bløder  Hvad tror i der vil ske hvis jeg bare stopper med pillen? Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig for jeg er virkelig desperat og havde glædet mig sådan til den weekend.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Anonym trådstarter

Er der slet ikke nogen der kender til dette problem?

Anmeld

7. maj 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Kære piger Landet ligger sådan at jeg sidste fredag fik min mens og statrtede samtidig op på p-piller. Nu forsætter jeg så med at bløde og det skal bare stoppe! Jeg skal i spa og wellness nu på fredag til søndag og det kan jeg jo ikke komme, når jeg bløder  Hvad tror i der vil ske hvis jeg bare stopper med pillen? Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig for jeg er virkelig desperat og havde glædet mig sådan til den weekend.

din mens skal nok stoppe bare rolig
- hvis du stopper med at tage dine piller, er du jo 'bare' ikke beskyttet, men det vil bestemt ikke gøre at din mens. stopper!

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

din mens skal nok stoppe bare rolig
- hvis du stopper med at tage dine piller, er du jo 'bare' ikke beskyttet, men det vil bestemt ikke gøre at din mens. stopper!

Så den vi helt sikkert ikke stoppe, hvis jeg lader være med at tag p-pillen de næste par dage? Jeg skal ikke ha sex i weekenden, så beskyttelse betyder ikke det vilde. Jeg tager dem kun for at få en normal cyklus og mindre blødning.  Men tak for svaret 

Anmeld

7. maj 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Så den vi helt sikkert ikke stoppe, hvis jeg lader være med at tag p-pillen de næste par dage? Jeg skal ikke ha sex i weekenden, så beskyttelse betyder ikke det vilde. Jeg tager dem kun for at få en normal cyklus og mindre blødning.  Men tak for svaret 

den vil med sikkerhed IKKE stoppe af du stopper med at tage dine piller.. den skal nok stoppe af sig selv
- men selvom du ikke skal have sex i weekenden, er du jo heller ikke beskyttet fremover, du skal jo tage alle pillerne før de virker

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

den vil med sikkerhed IKKE stoppe af du stopper med at tage dine piller.. den skal nok stoppe af sig selv
- men selvom du ikke skal have sex i weekenden, er du jo heller ikke beskyttet fremover, du skal jo tage alle pillerne før de virker

Det er rigtig nok, men jeg skal ha en pause fra mænd og hvis det skulle ske er der heldigvis kondomer 

Anmeld

7. maj 2012

Ayasmor

Det er nok ikke det mest opløftende svar jeg kommer med her, men de gange jeg selv er startet op på p-piller (3 gange) har jeg altid pletblødt i den første mdr. desværre. Krydser fingrer for at din mens når at stoppe inden wellness weekenden

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

Ayasmor skriver:

Det er nok ikke det mest opløftende svar jeg kommer med her, men de gange jeg selv er startet op på p-piller (3 gange) har jeg altid pletblødt i den første mdr. desværre. Krydser fingrer for at din mens når at stoppe inden wellness weekenden

Nej det er det ikke men jeg takker for svar alligevel  Rigtig øv hvis den ikke stopper for det er alligevel så lidt at en tampon ikke er en mulighed...øv bøv

Anmeld

7. maj 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Min mens startede fredag den 20. april (10½ uge efter fødslen af min skønne datter) og jeg startede derfor også med at tage mine p-piller. 

Jeg bløder så stadig 
I dag er 17. dag.

Snakkede med en sygeplejerske hos min læge i dag og hun sagde at efter en fødsel, kan blødningerne godt være meget uregelmæssige. Men jeg skulle dog lige ringe hvis jeg stadig blødte om 14 dage.

Ved selvfølgelig ikke lige om du næsten lige har født.

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Min mens startede fredag den 20. april (10½ uge efter fødslen af min skønne datter) og jeg startede derfor også med at tage mine p-piller. 

Jeg bløder så stadig 
I dag er 17. dag.

Snakkede med en sygeplejerske hos min læge i dag og hun sagde at efter en fødsel, kan blødningerne godt være meget uregelmæssige. Men jeg skulle dog lige ringe hvis jeg stadig blødte om 14 dage.

Ved selvfølgelig ikke lige om du næsten lige har født.

Nej det er længe siden jeg fødte, så det kan ikke være det. Men tak skal du ha  Nej jeg har haft en meget kort cyklus og kraftige blødninger. Derfor jeg vil tag p-piller nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.