Barsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Guldimaven

Jep, tråden har været her før og nu kommer den igen!

Hvad sulan får jeg lige min barsel til at gå med indtil min lillemand kommer? Jeg er træt af at vaske tøj, gøre rent og skrive opgave hver eneste dag og ja kigge facebook og baby en gang i timen mindst..

Jeg er ikke særlig kreativ, men vil gerne igang med noget der måske er let for begyndere..  

Ellers kom gerne lige med nogle ideer til hvad man kan lave på barsel, når man endnu ikke har noget barn at tage sig af.

har 3 uger til termin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

AndreasMor84

Guldimaven skriver:

Jep, tråden har været her før og nu kommer den igen!

Hvad sulan får jeg lige min barsel til at gå med indtil min lillemand kommer? Jeg er træt af at vaske tøj, gøre rent og skrive opgave hver eneste dag og ja kigge facebook og baby en gang i timen mindst..

Jeg er ikke særlig kreativ, men vil gerne igang med noget der måske er let for begyndere..  

Ellers kom gerne lige med nogle ideer til hvad man kan lave på barsel, når man endnu ikke har noget barn at tage sig af.

har 3 uger til termin!

Lave mad til fryseren til de første mange dage efter fødslen. Du vil IKKE fortryde det!!!!

Anmeld

7. maj 2012

Clisolka

AndreasMor84 skriver:

Lave mad til fryseren til de første mange dage efter fødslen. Du vil IKKE fortryde det!!!!

Den er jeg med på - så behøves i ikke tænke på mad de første par dage  Ellers se lidt tv/serier eller læs en god bog. Har du evt. et børneværelse du kan gøre klar? Det havde jeg ikke, men jeg vaskede babytøj på livet løs og klargjorde puslepladsen med de diverse ting 

Nyd tiden mens du har den 

Anmeld

7. maj 2012

Guldimaven

Babymor2010 skriver:

Den er jeg med på - så behøves i ikke tænke på mad de første par dage  Ellers se lidt tv/serier eller læs en god bog. Har du evt. et børneværelse du kan gøre klar? Det havde jeg ikke, men jeg vaskede babytøj på livet løs og klargjorde puslepladsen med de diverse ting 

Nyd tiden mens du har den 

Jamen har allerede meget mad i fryseren.. men jo, der kunne da godt bages lidt boller eller kage..  Ellers har jeg vasket alt tøj, og puslepladsen er klar.. Tasken er pakket.. Har ikke et børneværelse jeg kan gøre klar, desværre..

men har besluttet mig for at lave nyt betræk til min amme pude, og male et par billeder.. Forsøger at nyde tiden så godt som muligt, men det er svært! Men det kender du sikkert alt til.

Anmeld

7. maj 2012

Clisolka

Guldimaven skriver:

Jamen har allerede meget mad i fryseren.. men jo, der kunne da godt bages lidt boller eller kage..  Ellers har jeg vasket alt tøj, og puslepladsen er klar.. Tasken er pakket.. Har ikke et børneværelse jeg kan gøre klar, desværre..

men har besluttet mig for at lave nyt betræk til min amme pude, og male et par billeder.. Forsøger at nyde tiden så godt som muligt, men det er svært! Men det kender du sikkert alt til.

Nååårh ja, jeg glemte jo at skrive at gøre tasken klar 

Fnis ja, jeg kender aaaaalt til det - det var ikke sjovt til sidst 

Anmeld

7. maj 2012

Tanja1234

Se film... Der går længe før i kan se en hel film uden ballade igen

Høre musik - det synes jeg aldrig at jeg når mere, kun i bilen...

Læse bøger, hvis du er til det.

Gå i biografen, ud og shoppe, se veninderne, gå ud og spise, se familie osv.

Anmeld

7. maj 2012

Guldimaven

Tanja1234 skriver:

Se film... Der går længe før i kan se en hel film uden ballade igen

Høre musik - det synes jeg aldrig at jeg når mere, kun i bilen...

Læse bøger, hvis du er til det.

Gå i biografen, ud og shoppe, se veninderne, gå ud og spise, se familie osv.

Tak for dine ideer..  Den med shoppingen har jeg overvejet!

Anmeld

7. maj 2012

Tanja1234

Guldimaven skriver:

Tak for dine ideer..  Den med shoppingen har jeg overvejet!

Ja det må jeg nok indrømme at jeg stadig når engang i mellem - men ikke så tit alene mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.