Til jer der giver modermælkserstatning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

665 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

MissTas

hej piger ..

er lidt nysgerrig omkring hvor mange ML jeres barn spiste pr. måltid (ca) og hvor mange gange om dagen, da det var 11 uger gammel.

nogle gange synes jeg Annastacia spiser hele tiden, andre dage synes jeg hun spiser meget lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Valle81

Hejsa,

Jeg vil soge at det kunne svinge meget,men hvis jeg husker rigtig så mellem 80-120 pr måltid:0)

Anmeld

7. maj 2012

Moar2011

MissTas skriver:

hej piger ..

er lidt nysgerrig omkring hvor mange ML jeres barn spiste pr. måltid (ca) og hvor mange gange om dagen, da det var 11 uger gammel.

nogle gange synes jeg Annastacia spiser hele tiden, andre dage synes jeg hun spiser meget lidt..

du kan få din SP til at regne ud hvor meget hun må få i forhold til hvor mange flasker ..

mener storm max måtte få 160ml ... og det var endda lidt rigeligt.. men drengen blev sulten ellers..

Anmeld

7. maj 2012

L&V

MissTas skriver:

hej piger ..

Laura begyndte at få flaske da hun var 3-4måneder og der fik hun 6 flasker i døgnet mængden svingede mellem 120-210 af gangen. Måske hun er snack spiser altså at hun er blevet vand til at spise når hun vil og at maven aldrig bliver ordentlig tom, men bare konstant er lidt fuld?

Anmeld

7. maj 2012

Silas&Mille

Mille bliver 13 uger i morgen.

For et par uger siden tog hun fint 150 ml ad gangen ved de fleste måltider. Men nu har hun lige været syg i en uges tid, så nu tager hun lige omkring 120 ml ad gangen.

Anmeld

7. maj 2012

MissTas

Annastacia spiser mellem 80-180.. det er meget forskelligt.. men en 5-6 måltider om dagen men oftest 130-150 pr. måltid..

SP siger at vi bare skal gi hende når hun er sulten, fordi hun er en fin slank pige i forhold til hendes længde..

var bare nysgerrig hvor meget jeres spiser/spiste ..

Anmeld

7. maj 2012

Malene76

Min basse på 15 uger spiser mellem 150 og 200 ml. 6 gange om dagen. . Han er steget her på det sidste så da han var omkring den 11 uger var det mellem 120 og 165 ml. han drak 6 gange om dagen.

KH Malene

Anmeld

7. maj 2012

MissTas

Malene76 skriver:

Min basse på 15 uger spiser mellem 150 og 200 ml. 6 gange om dagen. . Han er steget her på det sidste så da han var omkring den 11 uger var det mellem 120 og 165 ml. han drak 6 gange om dagen.

KH Malene

nåå.. så er det vist meget normalt det Annastacia spiser..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.