Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu skrander jeg på 3 uger og er ved at blive mindre sindsyg... Først havde jeg en omgang influenza med ondt over alt, mærkeligt i hele kroppen, opkast, det varede ca en uge så gik det over i forkølelse forrige lørdag og det lider jeg stadig af.
Stoppet fuldstændig til i næsen selv ud til ørene er der stoppet kan hverken trække vejret ud eller ind gennem næsen der er helt lukket, jeg får det helt skidt når det stoppert sådan til og det er bare så træls. Desuden er jeg træt, mine øjne klør og jeg nyser. Lyder som allergi ikke? I torsdag tog jeg til lægen og fik noget spray mod høfeber det skulle løsne op men det gør det bare overhoved ikke. Jeg taget også alm næsespray det hjælper løsner op og giver luft dog kun i en begrænset tid så stopper det til igen. og må jo kun tages 3 gange om dagen og idag er sidste dag har jeg taget det i 10 dage som er max. Åh jeg holder bare slet ikke ud at skulle leve uden noget. For bliver sindsyg når der er stoppet og det påvirker mit humør og går ud over mine omgivelser. Nu tog jeg alm næsespray kl 6.30 i morgen og den fra læsen kl 8 men allerede nu er det ved at stoppe til igen... åhh jeg hader det...
Lægen sagde at hvis jeg ikke havde fået det bedre tirsdag så skulle jeg ringe igen, og det gør jeg også. Men hvad fanen skal man gøre ved det og kan kan det være???.. Og andre midler som hjælper mod tilstoppet næse? saltvands spray plejer ikke at hjælpe når jeg er snottet.
Undskyld dette brokke inlæg, håber nogen vil svare mig, for hard et lidt træls..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette&Alexander skriver: Nu skrander jeg på 3 uger og er ved at blive mindre sindsyg... Først havde jeg en omgang influenza med ondt over alt, mærkeligt i hele kroppen, opkast, det varede ca en uge så gik det over i forkølelse forrige lørdag og det lider jeg stadig af. Stoppet fuldstændig til i næsen selv ud til ørene er der stoppet kan hverken trække vejret ud eller ind gennem næsen der er helt lukket, jeg får det helt skidt når det stoppert sådan til og det er bare så træls. Desuden er jeg træt, mine øjne klør og jeg nyser. Lyder som allergi ikke? I torsdag tog jeg til lægen og fik noget spray mod høfeber det skulle løsne op men det gør det bare overhoved ikke. Jeg taget også alm næsespray det hjælper løsner op og giver luft dog kun i en begrænset tid så stopper det til igen. og må jo kun tages 3 gange om dagen og idag er sidste dag har jeg taget det i 10 dage som er max. Åh jeg holder bare slet ikke ud at skulle leve uden noget. For bliver sindsyg når der er stoppet og det påvirker mit humør og går ud over mine omgivelser. Nu tog jeg alm næsespray kl 6.30 i morgen og den fra læsen kl 8 men allerede nu er det ved at stoppe til igen... åhh jeg hader det... Lægen sagde at hvis jeg ikke havde fået det bedre tirsdag så skulle jeg ringe igen, og det gør jeg også. Men hvad fanen skal man gøre ved det og kan kan det være???.. Og andre midler som hjælper mod tilstoppet næse? saltvands spray plejer ikke at hjælpe når jeg er snottet. Undskyld dette brokke inlæg, håber nogen vil svare mig, for hard et lidt træls..
Jeg ved ikke, hvad det kan være, men føler med dig!
Min søster sværger til kamilledampe. (Gryde med kogende vand og tørrede kamilleblomster i, og så sætte den på bordet og holde ansigtet over (når dampen er kold nok til at det er til at holde ud) og lægge et håndklæde over for at holde på dampen.) Det skader nu vel i hvert fald ikke noget....
God bedring!
Ciss skriver: Jeg ved ikke, hvad det kan være, men føler med dig! Min søster sværger til kamilledampe. (Gryde med kogende vand og tørrede kamilleblomster i, og så sætte den på bordet og holde ansigtet over (når dampen er kold nok til at det er til at holde ud) og lægge et håndklæde over for at holde på dampen.) Det skader nu vel i hvert fald ikke noget.... God bedring!
Tak for råd, det råd sagde min kæreste også jeg skulle gøre i går og det blev afprøvet uden held desværre ideen var ellers god... Men det havde ingen virkning....
Hvilken næsespray fik du fra lægen?
gokkelok skriver: Hvilken næsespray fik du fra lægen?
Noget der hedder nasonex som slet ikke virker...
Øv, det var ellers også mit bud, at du skulle prøve den eller noget lign. Det lyder nemlig meget som om, at det er allergi.
Du kunne prøve at spørge apoteket, de ved meget om allergi/forkølelse.
...og god bedring
gokkelok skriver: Øv, det var ellers også mit bud, at du skulle prøve den eller noget lign. Det lyder nemlig meget som om, at det er allergi. Du kunne prøve at spørge apoteket, de ved meget om allergi/forkølelse. ...og god bedring
Ja det kunne jeg selvfølge ellers skal jeg jo snakke med lægen i morgen og måske så så vil prøve at give mig et skud antibiotika det snakkede hun nemlig om hvis det første ikke virkede.....
og tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128