tjenestemandspension....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Mussen2

ngen der har forstand herpå-
Kan det betale sig at spare op på pension ved siden af, eller er der specille modrefgningsregler
jeg kan logge ind og se en beregnet pension, men ikke hvor meget der spares op af den nuværende månedsløn.
Det er for min bror jeg er ved at undersøge det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Nessie

Mussen2 skriver:

ngen der har forstand herpå-
Kan det betale sig at spare op på pension ved siden af, eller er der specille modrefgningsregler
jeg kan logge ind og se en beregnet pension, men ikke hvor meget der spares op af den nuværende månedsløn.
Det er for min bror jeg er ved at undersøge det

En tjenestemandspension er temmelig god, men det er da altid en god idé at spare op ved siden af også 

Anmeld

7. maj 2012

Mussen2

Nessie skriver:

En tjenestemandspension er temmelig god, men det er da altid en god idé at spare op ved siden af også 

enig, men det var for at finde ud af om man bliver ex., modregnet eller på anden mde straffet hvis man selv sparer op

Anmeld

7. maj 2012

Sujan

En tjenestemandspension er guld værd.

Min mor har behov for sin nu og der bliver ikke modregnet noget andet..

Anmeld

7. maj 2012

Nessie

enig, men det var for at finde ud af om man bliver ex., modregnet eller på anden mde straffet hvis man selv sparer op

Nej, det gør de ikke Det er jo ens egne penge man har sparet op af.

De kan højst modregne i folkepensionen, men de regler kan jo også nå at blive lavet om 1000 gange inden det bliver tid til at gå på pension. Så god idé med at spare op, så meget som muligt

Anmeld

7. maj 2012

Mussen2

Nessie skriver:

Nej, det gør de ikke Det er jo ens egne penge man har sparet op af.

De kan højst modregne i folkepensionen, men de regler kan jo også nå at blive lavet om 1000 gange inden det bliver tid til at gå på pension. Så god idé med at spare op, så meget som muligt

takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.