Happiness skriver:
Hej
Nu er det 3-4 gang på en uge at Lukas tisser igennem bleen om natten... Og det er lidt surt at skifte lagen/sengetøj SÅ tit!
Han bruger mini-risk eller änglemark, da han har fået bleudslet af pampers, faktas og aldis.... I pampers er det den lotion han ikke kan tåle. De andre er pga farven på bleen, da det sidder ved maven eller lårene... Og Libero tisser han igennem i dagtimerne også, så de er udelukkede!
Hvilke bleer bruger i om natten??? Og holder de tæt?? Gerne nogle astma/allergitestede uden farve ved lår og mave...
Har du prøvet med uldblebukser? Dem kan du bruge ud over en hvilken som helst ble og alt hvad barnet evt tisser ved siden af opsuges af ulden, men ulden føles slet ikke våd mod barnets hud og regulerer også selv temperaturen så det aldrig bliver for varmt eller for koldt 
Jeg prøvede alt med Amanda, men intet holdt tæt om natten før jeg fandt uldblebukserne.
Du kan købe dem eller du kan strikke dem selv. Hvis du kun skal bruge dem til natten, så er det nok med 2 par. Jeg kan godt forklare hvordan de passes og vaskes hvis det har interesse? 
Anmeld