Grin og verden griner med dig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

Troldemommi

Det er bare intet som slår lyden af ens barn der griner højt, igår lå min mand og datter og hyggede i sofaen det skal i da lige se :-)

solskinnet gør det lidt uskarps men indholdet fejler ikke noget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Monica P skriver:

Det er bare intet som slår lyden af ens barn der griner højt, igår lå min mand og datter og hyggede i sofaen det skal i da lige se :-)

åh hvor er hun skøn. Hvor ser hun glad og tilfreds ud og det gør farmand bestemt også

Jeg elsker også at se på billeder af min dreng og farmand der hygger.

Anmeld

7. maj 2012

Troldemommi

mor:) skriver:

åh hvor er hun skøn. Hvor ser hun glad og tilfreds ud og det gør farmand bestemt også

Jeg elsker også at se på billeder af min dreng og farmand der hygger.

der er efter min mening heller ikke noget der er mere tiltrækkende end  en mand der er far med stort F :-) det lader til vi begge har fundet sådan en :-)

Monica

Anmeld

7. maj 2012

MelikkazMoar

Monica P skriver:

nu vi alligevel snakker billeder, må jeg simpelthen kommenterer dit profilbilled..

jeg er så vild med det, det siger bare så meget mere end ord !

synes det er så smukt.. vildt flot !

Manden har endnu ikke været så glad for at medvirke på familie billeder med mig og børnene så vores er blot mig og banditterne

Anmeld

7. maj 2012

Troldemommi

MelikkazMoar skriver:

nu vi alligevel snakker billeder, må jeg simpelthen kommenterer dit profilbilled..

jeg er så vild med det, det siger bare så meget mere end ord !

synes det er så smukt.. vildt flot !

Manden har endnu ikke været så glad for at medvirke på familie billeder med mig og børnene så vores er blot mig og banditterne

tusind tak, det er faktisk taget af en bruger herinde fra som ville tage gratis billeder hvis hun måtte bruge dem på sin hjemmeside, jeg er også vild med det billede :-)

selvom Johanne nu er blevet meget større, jeg dvæler nok bare lidt ved fortiden :-)

Monica

Anmeld

7. maj 2012

Nessie

Hvor er det et godt billede, man kan virkelig se at de hygger sig og har det rigtig sjovt

Anmeld

7. maj 2012

MelikkazMoar

Monica P skriver:

tusind tak, det er faktisk taget af en bruger herinde fra som ville tage gratis billeder hvis hun måtte bruge dem på sin hjemmeside, jeg er også vild med det billede :-)

selvom Johanne nu er blevet meget større, jeg dvæler nok bare lidt ved fortiden :-)

Monica

ja, det med at dvæle i fortiden kender jeg.. har også først lige skiftet billed herinde, det jeg havde før, var fra melikka var nyfødt, og nu hun snart et år :0

Anmeld

7. maj 2012

Troldemommi

MelikkazMoar skriver:

ja, det med at dvæle i fortiden kender jeg.. har også først lige skiftet billed herinde, det jeg havde før, var fra melikka var nyfødt, og nu hun snart et år :0

jamen så har jeg nogle måneder at løbe på endnu, Johanne er 7,5 måned :-)

Anmeld

7. maj 2012

Troldemommi

Nessie skriver:

Hvor er det et godt billede, man kan virkelig se at de hygger sig og har det rigtig sjovt

ja det er svært at se hvem der har det sjovest :-)

Anmeld

7. maj 2012

MelikkazMoar

Monica P skriver:

jamen så har jeg nogle måneder at løbe på endnu, Johanne er 7,5 måned :-)

ja så har du lidt endnu
 jeg fatter slet ik melikka bliver 1år her den 25 :0 synes det er helt uvirkeligt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.