Nu har jeg fået tænkt over de ting som mange af jer var så søde at skrive, til mig som svar.
Og besluttede mig idag, her til morgen at skrive til min bio-far.
Hej (navnet).
Du har vakt min nysgerrighed og undren, ved at skrive til mig. Nu hvor der er kommet lidt ro på i mit liv, og lidt mere styr på mine kommende eksamner, har jeg haft tid til at tænke.
- Hvorfor fravlagte du mig dengang?
- Hvorfor gik der så lang tid før du tog kontakt, hvis du virkelig gerne ville have mig som en del af din/jeres familie?
- Hvor gamle er mine halvsøskende, og ønsker de overhovdet jeg skal være den del af din/jeres familie? (Det jo langt fra sikkert de ønsker jeg skal komme og blande mig i jeres liv, med min familie på slæb).
Lidt mere personligt har jeg også tænkt på om jeg en dag vil fortryde hvis jeg ikke mødte dig? (Hvilket jeg ikke aner endnu om jeg ville.)
Det er bare nogle af de ting jeg har tænkt på, håber du kan give mig nogle svar på disse spørgsmål der kører rundt hos mig lige nu.
Dette var hvad jeg fik skrevet og sendt til ham. Ville lige dele det med jer, for nu melder min nervøsitet sig...
Puhh det ikke sjovt at vente på svar.
Tak for alle jeres tanker, og råd til mig, det har været svært at tage denne beslutning at skrive til ham, men nu vil jeg, ud fra hans svar beslutte mig for om jeg ønkser at se ham, eller ej. Så tusind tak.
Anmeld