Udslæt på 9 uger gammel dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.178 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

LykkeB

Hej piger. Håber i kan hjælpe mig, min lille dreng nu på 9 uger har fået udslæt over hele kroppen også i ansigtet. Det ser ikke ud til at genere ham, det er lidt i plamager og nogen gange blusser det meget op, hvor efter det falder lidt ned i igen. Er der nogen der har en i dag om hvad det dog kan være?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Isaac's mor

LykkeB skriver:

Hej piger. Håber i kan hjælpe mig, min lille dreng nu på 9 uger har fået udslæt over hele kroppen også i ansigtet. Det ser ikke ud til at genere ham, det er lidt i plamager og nogen gange blusser det meget op, hvor efter det falder lidt ned i igen. Er der nogen der har en i dag om hvad det dog kan være?? 

Det kan måske være varmen

Anmeld

7. maj 2012

Nettemor

Har du mulighed for at lægge billed ind?

Anmeld

7. maj 2012

MissTas

LykkeB skriver:

varmeknopper, hormonknopper, børneeksem .. ville være nemmere hvis der var et billede at gå ud fra ?

Anmeld

7. maj 2012

LykkeB

Kan jeg gøre det fra mobilen? 

Anmeld

7. maj 2012

Nettemor

LykkeB skriver:

Kan jeg gøre det fra mobilen? 

Jeg kan fra min. Men det er vist ikke alle der kan..

Anmeld

7. maj 2012

LykkeB

Nettemor skriver:

Jeg kan fra min. Men det er vist ikke alle der kan..

Jeg har iPhone, så mener at man burde kunne gøre det, men den vil ikke. Øv øv. 

Anmeld

7. maj 2012

DitteMarie

Har han feber? Min søn havde 3 dages feber da han var i den alder og der havde han massivt udslæt på hele kroppen-god bedring

Anmeld

7. maj 2012

Nettemor

LykkeB skriver:

Jeg har iPhone, så mener at man burde kunne gøre det, men den vil ikke. Øv øv. 

Har du så ikke mulighed for at lægge dem ind på computeren og så gøre det derfra?

Anmeld

7. maj 2012

LykkeB

Nettemor skriver:

Har du så ikke mulighed for at lægge dem ind på computeren og så gøre det derfra?

Jo, men er ikke ved en computer lige pt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.