Daniels nye værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

merichs

Rigtig fint  God idé med det lille hyggehjørne med bladet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Nessie

merichs skriver:

Rigtig fint  God idé med det lille hyggehjørne med bladet 

Tusind tak

Det var egentlig meningen at bladet skulle være over sengen, men manden kom på at det kunne være i hjørnet i stedet for, så jeg skyndte mig at få"syet nogle puder og smide i hjørnet.

Så nu er det rigtig godt at ligge og læse bøger i

Anmeld

7. maj 2012

ønskebørn74

Nessie skriver:

Ja, ved ikke lige om den her ligger det rette sted, men vi har haft lidt travlt på det sidste, med at få lavet værelse og soveværelse i kælderen.

Nu er Daniels værelse endelig blevet færdigt, og vi synes selv det er blevet meget godt

Her er et par billeder af hans nye værelse, som han er MEGET glad for, og et enkelt af hans gamle værelse, som er lavet om til legeværelse

totalt coolt drenge værelse!!!!

Anmeld

7. maj 2012

Mother-love

Hvor er det da bare super hyggeligt. Er vild med den lille hyggekrog med bladet fra ikea

Anmeld

7. maj 2012

Nessie

ønskebarn74 skriver:

totalt coolt drenge værelse!!!!

Tusind tak

Og der blev også pludselig plads til alle hans bamser, de har ellers bare ligget smidt i en stor kurv i lang tid

Anmeld

7. maj 2012

Nessie

michelledam skriver:

Hvor er det da bare super hyggeligt. Er vild med den lille hyggekrog med bladet fra ikea

Tusind tak

Det er faktisk blevet bedre end forventet, jeg er bare glad for at Daniel er så glad for værelset. Han glæder sig helt til at skulle i seng om aftenen

Anmeld

7. maj 2012

Mother-love

Nessie skriver:

Tusind tak

Det er faktisk blevet bedre end forventet, jeg er bare glad for at Daniel er så glad for værelset. Han glæder sig helt til at skulle i seng om aftenen

Hi hi hi det kan da bare ikke være bedre så. Atbørn ligefrem glæder sig til at komme i seng er en sjældent ting hahaha

Anmeld

7. maj 2012

ønskebørn74

Nessie skriver:

Tusind tak

Og der blev også pludselig plads til alle hans bamser, de har ellers bare ligget smidt i en stor kurv i lang tid

skønt med en hyggekrog, med nussebamserne..

Anmeld

7. maj 2012

Nessie

michelledam skriver:

Hi hi hi det kan da bare ikke være bedre så. Atbørn ligefrem glæder sig til at komme i seng er en sjældent ting hahaha

Ha ha, ja, det er vist ikke helt normalt

Han har nu aldrig været svær at få i seng, det er straks værre med tandbørstningen inden. Men lige i øjeblikket er han knap så svær at overbevise om at han skal have børstet tænder først

Anmeld

7. maj 2012

Nessie

ønskebarn74 skriver:

skønt med en hyggekrog, med nussebamserne..

Det er lidt hyggeligt at sidde dér og læse bøger.
Jeg har lagt alle bøgerne i den blå kuffert der står ved siden af, og den bliver åbnet rigtig mange gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.