Tøj til dåben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

Trunte87

Hvad ville i give jeres barn på hvis han/hun skulle døbes i juni måned? Vi havde tænkt lidt på en underkjole under dåbskjolen, hvide strømpebukser på og en kyse som passer til dåbskjolen.
Men vi er så lidt i tvivl om hun skal have sko på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Newsence

sko ville jeg nok ikke bruge penge på hvis det var mig. Det kommer jo meget an på vejret om sokker er nødvendigt.

Personligt er jeg meget økonomisk og skoene ville kunne bruges i max et par måneder hvis man er så heldig...

Man kan få søde sokker med navn det ville jeg måske gøre..

Håber I får en dejlig dag i Juni

Anmeld

7. maj 2012

Maja_4000

Nu blev min datter godt nok døbt i maj Men hun havde hvid body , hvide strømpebukser og hvide sko på .. Købte nogle hæklede sko som ikke var voldsomt dyre  

Og så havde vi købt hagesmæk og suttesnor med navn som hun havde på under selve festen .. Mest fordi hun gylpede en del , og ville helst ikke have det på kjolen

Anmeld

7. maj 2012

Carl-Emil's mor

Trunte87 skriver:

Hvad ville i give jeres barn på hvis han/hun skulle døbes i juni måned? Vi havde tænkt lidt på en underkjole under dåbskjolen, hvide strømpebukser på og en kyse som passer til dåbskjolen.
Men vi er så lidt i tvivl om hun skal have sko på?

Hvis dit barn har bare lidt tendens til at blive varm så drop alt det der.. En hvid undertrøje body og et par tynde sokker underkjolen og det er rigeligt! Jeg måtte tage strømpebukserne af min søn inde i kirken fordi han var så varm og han havde kun strømpebukser og hvid undertrøje body på under sin kjole ìg det var i april..

Anmeld

7. maj 2012

Lou87

Jeg tror jeg ville nøjes med en kort body og en strømpebuks du evt kan tage af Kyse/huen er også fin nok, den skal jo af.

Og en lille blød pynte sko sys jeg godt man kan
Jeg købte en sød lille sølv skind sko med krone på til min pige, som hun ku bruge som sut sko bagefter.

Har dem faktisk til salg herinde under min sko tråd
Dem her:
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2012

Koen.

Vi holdte dåb 20.juni og der havde vores datter hvid body, hvide strømpebukser og så dåbskjolen og kysen dertil på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.