Testere søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

Skouboe

Jeg mangler 2 der er interesserede i at test-sy sømandsbukserne - 1 til 68-86 mønstret og 1 til 92-122 mønstret. Du skal kunne finde ud af at sy knaphuller og løbegange.

Du vil få mønstret gratis, mod at du syr et test-eksemplar af bukserne inden 4 uger efter modtagelsen (du beholder naturligvis de bukser du syer) og efterfølgende udfylder et spørgeskema vedr. kvaliteten af mønstret og sy-vejledningen.

Send mig en mail på info@small-needles.dk hvor du skriver hvilket mønster du er interesseret i at prøve-sy. Jeg skal have mailen senest 8. maj.

Mønstret kan også købes i shoppen på hjemmesiden, www.small-needles.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

bullerbassen

Vil gerne teste den Største str .. 

Anmeld

6. maj 2012

ano14316

Jeg mangler 2 der er interesserede i at test-sy sømandsbukserne - 1 til 68-86 mønstret og 1 til 92-122 mønstret. Du skal kunne finde ud af at sy knaphuller og løbegange.

Du vil få mønstret gratis, mod at du syr et test-eksemplar af bukserne inden 4 uger efter modtagelsen (du beholder naturligvis de bukser du syer) og efterfølgende udfylder et spørgeskema vedr. kvaliteten af mønstret og sy-vejledningen.

Send mig en mail på info@small-needles.dk hvor du skriver hvilket mønster du er interesseret i at prøve-sy. Jeg skal have mailen senest 8. maj.

Mønstret kan også købes i shoppen på hjemmesiden, www.small-needles.dk

Dem vil jeg da meget gerne test sy.. i 68-86

Anmeld

7. maj 2012

Sakris

Jeg er frisk på at være tester!

Anmeld

10. maj 2012

Skouboe

Testerne er nu fundet og har fået direkte besked. Hold øje med galleriet på www.small-needles.dk, forhåbentligt ønsker testerne at offentliggøre resultaterne af deres anstrengelser.

Hvis du ikke var en af de heldige og stadig ønsker mønstret kan det købes på www.small-needles.dk. I øjeblikket er det muligt at købe en sampak, dvs. begge mønstre for kun 75 kr, mod normalt 50 kr pr. mønster.

Jeg søger jævnligt testere - hvis du ønsker at teste en anden gang anbefaler jeg at du melder dig til mit nyhedsbrev, så vil du få direkte besked, hver gang jeg mangler. Skriv til info@small-needles.dk under overskriften nyhedsbrev, og så skriver jeg dig på. Du kan også melde dig som fast læser på bloggen - www.small-needles.blogspot.com, der annoncerer jeg også efter testere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.