Tatto af barns hånd, fod eller navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.732 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

Mick

Hej Alle sammen.

Jeg går lidt og tænker på at få mig en Tatto. Det ønske har jeg sådan set haft i mange år nu, så der skal ikke tænkes så meget over det ;-)

Jeg tænker at min første tatto skal være af min søns hånd på mit bryst ved hjertet. ( han er 7 mdr så hånden er ikke så stor ) 

Så nu vil jeg høre, er der andre der ude mænd el kvinder som har tattos af noget der henviser til deres børn ? navn, fod el hånd aftryk ? vil evt gern se billeder. 

Hvis der er nogen der har hånd aftryk hvordan får man det lavet i pratisk ? tager man selv et håndtryk eller tager man sønnemand med der ned ? 

Håber at se nogle fede billeder el høre jeres historie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Tystys14

Hej Alle sammen.

Jeg går lidt og tænker på at få mig en Tatto. Det ønske har jeg sådan set haft i mange år nu, så der skal ikke tænkes så meget over det ;-)

Jeg tænker at min første tatto skal være af min søns hånd på mit bryst ved hjertet. ( han er 7 mdr så hånden er ikke så stor ) 

Så nu vil jeg høre, er der andre der ude mænd el kvinder som har tattos af noget der henviser til deres børn ? navn, fod el hånd aftryk ? vil evt gern se billeder. 

Hvis der er nogen der har hånd aftryk hvordan får man det lavet i pratisk ? tager man selv et håndtryk eller tager man sønnemand med der ned ? 

Min datters navn i nakken.  Synes det er en super idé du har dig der.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. maj 2012

AnneBJ

Mick skriver:

Hej Alle sammen.

Jeg har fået min søns håndaftryk tatoveret på ryggen. 

Det er gjort ved, at jeg lavede et aftryk af hånden på karton, med ganske almindelig stempelsværte, fra eksempelvis Panduro Hobby. Det er også derfor at tommelfingeren ser "mærkelig" ud - det er jo knoglen på fingeren der kommer med på trykket når man laver det på den måde

Min søn var 4 mdr. da aftrykket blev lavet, da var hans hånd ca. 6,5 x 7 cm (hvis jeg tegnede en firkant rundt om hånden - håber det giver mening)

Jeg tog aftrykket på kartonen med ned til tatovøren som tegnede det over og lavede den. Jeg har siden hen får skrevet min søns navn med helt almindelige blokbogstaver under hånden.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/393412_10150441008131794_634351793_8667907_1731053773_n.jpg 

Anmeld

6. maj 2012

Mick

uh Det ser fedt ud begge dele ;-) Hvad koster det ca ? Det her multivere mig nu også til at jeg snart skal få den hånd lavet ;-) 

Anmeld

6. maj 2012

AnneBJ

Mick skriver:

uh Det ser fedt ud begge dele ;-) Hvad koster det ca ? Det her multivere mig nu også til at jeg snart skal få den hånd lavet ;-) 

Min har vel kostet omkring 800 kroner, fik lavet samtidig med min kæreste og vi betalte bare fælles. Hans er ikke det samme som min, så det er kun et gæt på prisen. Det afhænger jo også at tatoværen og hvor i landet tror jeg.

Anmeld

6. maj 2012

MelikkazMoar

Mick skriver:

Hej Alle sammen.

her er min af min datters hånd.. aftrykket er lavet da hun var 3½mdr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2012

Mick

MelikkazMoar skriver:

her er min af min datters hånd.. aftrykket er lavet da hun var 3½mdr.

ej den er også super Fed ;-) 

Anmeld

7. maj 2012

Isaac's mor

Hvorfor dælen har jeg ikk tænkt på det?!
Det sgu da dét jeg ska ha lavet!

LOVE IT

Anmeld

7. maj 2012

Mick

hehe ja det må du da ha lavet ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.