Giro de´ italia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

quity

Så fik man da også set Giro de´ italia live i Lemvig i dag.

Sidder med lidt blandet holdning til det.

1) Synes lidt at det er "for meget" at der skal gøres så meget ud af det. At alt skulle være lyserødt, vinduer, tog osv. At stort set hele byen blev lukket af o.l.

2) på den anden side er det da lidt stort at et af de store udenlandske cykelløb kommer til Lemvig, så langt ude "west å". Og ikke mindst at vi kunne tilbyde en bjergspurt. Så selvfølgelig skulle jeg da se det.

Lige nu sidder jeg med lidt af en tom følelse, for i løbet af kort tid så var det slut og de begyndt at pakke alt sammen. Og alt det forberedelse som byen har gjort er bare ovre...

Til allersidst vil jeg gerne sige R.I.P. Jan Trøjborg. Mine tanker går til de efterladte i denne svære tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Kvist

quity skriver:

Så fik man da også set Giro de´ italia live i Lemvig i dag.

Sidder med lidt blandet holdning til det.

1) Synes lidt at det er "for meget" at der skal gøres så meget ud af det. At alt skulle være lyserødt, vinduer, tog osv. At stort set hele byen blev lukket af o.l.

2) på den anden side er det da lidt stort at et af de store udenlandske cykelløb kommer til Lemvig, så langt ude "west å". Og ikke mindst at vi kunne tilbyde en bjergspurt. Så selvfølgelig skulle jeg da se det.

Lige nu sidder jeg med lidt af en tom følelse, for i løbet af kort tid så var det slut og de begyndt at pakke alt sammen. Og alt det forberedelse som byen har gjort er bare ovre...

Til allersidst vil jeg gerne sige R.I.P. Jan Trøjborg. Mine tanker går til de efterladte i denne svære tid.

Vi var til Giro d'Italia hele dagen i går i Herning, og sikke da en stemning der var.. Sys det er super fedt sådan et arrangement kommer til det mørke jylland så resten af verden kan se at vi i DK også kan være med hvor det sneer..

Og så lige et stemningsbillede fra vores dag af dejlige Albert der var klædt festligt på

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.