Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fik 2 bestillinger på konfirmationskager til hver sin Jakob og lavede en til mine forældre på deres bryllups dag.. er godt nok træt af at bage og fondant osv lige pt Meeeen får nok hurtig lyst til snart at lave noget mere
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flotte som altid.....
Og kan godt følge dig lidt med det at blive træt af det. Meeeeen det er bare til man kommer i gang igen
Hvor er de fede!! Fatter ikke hvordan du gør og har tid til det.
Stort tillykke med dine forældre
Dot D skriver: Flotte som altid..... Og kan godt følge dig lidt med det at blive træt af det. Meeeeen det er bare til man kommer i gang igen
Ja det var skønt at få pakket udstyret væk igår.. det fylder jo hele spisebordet i den periode man laver pynt hver aften osv.. Meeen blev da alligevel glad og ville igang igen da jeg lige fik 2 bestillinger igår.. så mere træt af det er man jo heller ikke Og tak
iris-mor skriver: Hvor er de fede!! Fatter ikke hvordan du gør og har tid til det. Stort tillykke med dine forældre
Tusind tak!! Tit så laver jeg alt pynten i forvejen.. så laver jeg det om aftenen når lille fisen er lagt.. også bager jeg kagerne en uges tid i forvejen og fryser ned.. Også er det jo bare at lægge dem sammen og lave mousse dagen inden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128