Jeg har fundet en anden ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.062 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg gennem 4 år været sammen med min søns far .. Vi købte hus for 6 måneder siden .. Vores forhold er overhovedet ikke godt og lige meget hvad vi gør så fungere det bare ikke .. Jeg kan ikke sammen med ham mere . Nu har jeg mødt en kanon sød fyr som både vil mig og min søn.. Hvad skal jeg gøre og hvad skal jeg sige ?? Jeg har det elendigtherhjemme.. Sorry alle de fejl, men skriver fra iPhone . Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Jeg gennem 4 år været sammen med min søns far .. Vi købte hus for 6 måneder siden .. Vores forhold er overhovedet ikke godt og lige meget hvad vi gør så fungere det bare ikke .. Jeg kan ikke sammen med ham mere . Nu har jeg mødt en kanon sød fyr som både vil mig og min søn.. Hvad skal jeg gøre og hvad skal jeg sige ?? Jeg har det elendigtherhjemme.. Sorry alle de fejl, men skriver fra iPhone . Knus

Vær ærlig, og få det sluttet ordentligt INDEN du overhovedet starter på noget med en anden, det er det mindste man kan gøre.

Anmeld

6. maj 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

jeg sidder i siturationen selv , og jeg fortæller mig selv konstant :

følg dit hjerte !

Anmeld

6. maj 2012

come2

Hvem? skriver:

Vær ærlig, og få det sluttet ordentligt INDEN du overhovedet starter på noget med en anden, det er det mindste man kan gøre.

Enig

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

HvAd gør man med hus, gæld osv?? Han har jo ikke råd til at blive boende i det alene ?

Anmeld

6. maj 2012

come2

Anonym skriver:

HvAd gør man med hus, gæld osv?? Han har jo ikke råd til at blive boende i det alene ?

Jamen så skal huset sættes til salg.

Og så er i jo fælles om "Huslejen" indtil det er solgt.

Kommer i derfra med underskud bliver gælden delt mellem jer.

Anmeld

6. maj 2012

Hvem?

Anonym skriver:

Det kommer jo helt an på om i begge står på skødet?

Hvis det er tilfældet, så skal i begge betale indtil det er solgt, blir det solgt med tab, deles gælden mellem jer.

Hvis hverken ham eller dig har råd til at sidde der, må det jo sælges og i må dele om udgifterne til et evt. salg.

Anmeld

6. maj 2012

FruK

Jeg vil råde dig til at få styr på dit og din søns liv alene og vente med at blande en ny ind i det, før tingene er faldet på plads.

Det lyder som om din beslutning er truffet i forhold til din mand. Jeg har selv skilsmissebarn og synes man skylder barnet at prøve alt, før man træffer den beslutning. Men er det gjort, så må man få det til at fungere bedst muligt.

Find et sted at bo, flyt, find ud af hvor jeres søn skal være hvornår - og få det til at fungere alene med dit barn og hans far som førsteprioritet. Ny kæreste kan du passe, når barnet er hos far. 

Håber I finder ud af det. 

Anmeld

6. maj 2012

Kløver

Hvem? skriver:

Jeg er enig her

Anmeld

6. maj 2012

aarhusmor

Prøv også at mærke godt efter om det nu er det rigtige du har gang i. Nogengange når gnisten går lidt ud af et forhold kan det være fordi man har flirtet lidt med en anden og igen mærket det som ens forhold mangler.

Men gik det dårligt inden og er det sådan det skal være. Så istemmer jeg koret med at få det sagt i en fart og ja så skal huset jo sælges ved en mægler. Jeg vil anbefale jer at I tager en mægler der sælger flere huse end de andre, fremfor den med den højeste pris.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.