Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har et spoergsmaal, og hvad kan vaere bedre end et sted med masse af moedre der elsker at shoppe.. Sagen er den at jeg har set snoerebaand der lyser i moerke og taenkte at jeg ville koebe dem til min nevoe, men saa kom jeg til at taenke paa, om man kan faa saadan nogle i Danmark, for saa gider jeg ikke koebe hernede.
Kan man det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Yurie skriver: Jeg har et spoergsmaal, og hvad kan vaere bedre end et sted med masse af moedre der elsker at shoppe.. Sagen er den at jeg har set snoerebaand der lyser i moerke og taenkte at jeg ville koebe dem til min nevoe, men saa kom jeg til at taenke paa, om man kan faa saadan nogle i Danmark, for saa gider jeg ikke koebe hernede. Kan man det?
Kan se at man kan få nogen på nettet, hvis man søger på google efter selvlysende snørebånd. Men har ikke set dem i butikker i danmark
Strawberry skriver: Kan se at man kan få nogen på nettet, hvis man søger på google efter selvlysende snørebånd. Men har ikke set dem i butikker i danmark
tak for dit svar. det passer mig fint. det er lidt sjovere at tage noget med til Danmark, som vi ikke selv har.
Yurie skriver: tak for dit svar. det passer mig fint. det er lidt sjovere at tage noget med til Danmark, som vi ikke selv har.
Det har du ret i
Strawberry skriver: Det har du ret i
hehe.. det er ikke let...
Yurie skriver: hehe.. det er ikke let...
Nej det kan jeg forestille mig
hmm. jeg havde sådan nogle da jeg var barn. købt i Danmark...
nu er jeg så ikke den store shopper, så om det er noget der er fremme herhjemme lige pt. ved jeg ikke.
men de har kunne købes i DK i hvert fald.
men sådan noget kan jo altid bruges
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128