Kanal 4 nu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

Clisolka

De sender en dokumentar om tvillinger i fare i mors mave - den ene tvilling "stjæler" den anden tvillings blod. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

GønskE

jeg ser det, men to gange har jeg skruet væk og 'håbet' på der var noget andet, kan slet ikke holde ud at se babyer der ikke har det godt ikke når man selv snart skal ha. men kan jo ikke lade vær at slå tilbage og følge lidt med alligevel

Anmeld

6. maj 2012

Clisolka

GønskE skriver:

jeg ser det, men to gange har jeg skruet væk og 'håbet' på der var noget andet, kan slet ikke holde ud at se babyer der ikke har det godt ikke når man selv snart skal ha. men kan jo ikke lade vær at slå tilbage og følge lidt med alligevel

Nej så er det ikke sjovt at se det... Så tror jeg heller ikke jeg kunne have set det, men spændende er det i hvert fald 

Men fascinerende at de kan alt det mens de ligger i maven 

Anmeld

6. maj 2012

GønskE

Babymor2010 skriver:

Nej så er det ikke sjovt at se det... Så tror jeg heller ikke jeg kunne have set det, men spændende er det i hvert fald 

Men fascinerende at de kan alt det mens de ligger i maven 

ja det må man sige!

nej, det heller ikke helt nemt, men man håber jo på en lykkelig slutning

Anmeld

6. maj 2012

maria_wlt

Babymor2010 skriver:

De sender en dokumentar om tvillinger i fare i mors mave - den ene tvilling "stjæler" den anden tvillings blod. 

Det var det der skete i min mave.. Tristan var den heldige.. X kunne desværre ikke overleve..

Men heldigvis overlever mange...

Anmeld

6. maj 2012

SD

Babymor2010 skriver:

Jeg ser det og jeg venter endda tvillinger  Det gør lidt ondt i min mavse ind i mellem at se det.... men heldigvis er mine tveæggene med hver deres moderkage og det mindsker komplikationerne siger de

Anmeld

6. maj 2012

maria_wlt

SD skriver:

Jeg ser det og jeg venter endda tvillinger  Det gør lidt ondt i min mavse ind i mellem at se det.... men heldigvis er mine tveæggene med hver deres moderkage og det mindsker komplikationerne siger de

Fik af vide da det skete for mine tvillinger at det kun sker for enæggede tvillinger..

Anmeld

6. maj 2012

Clisolka

maria_wlt skriver:

Fik af vide da det skete for mine tvillinger at det kun sker for enæggede tvillinger..

Ja, det opfangede jeg også lige at de sagde.... 

Anmeld

6. maj 2012

Clisolka

maria_wlt skriver:

Det var det der skete i min mave.. Tristan var den heldige.. X kunne desværre ikke overleve..

Men heldigvis overlever mange...

Det er jeg ked af at høre 

Anmeld

6. maj 2012

maria_wlt

Babymor2010 skriver:

Det er jeg ked af at høre 

Vi er kun lykkelige over at det hele gik perfekt og at Tristan er en helt normal dreng  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.