Frygter for operationen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

babymus77

Jeg sender dig også kram og ved du nok skal klare det;-) Forstår godt det svært at komme igennem denne måned!! Kram Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Kofoed.

Nessie skriver:

Jeg er sikker på, at med denne operation vil du kunne vende maj måned til noget mere positivt.

Det hele skal nok gå godt, og du slipper forhåbantlig af med alle de dumme smerter.

til dig, med ønsket om en god operation

Tak søde. Ih hvor jeg håber du har ret, synes det er rigtig svært lige nu, specielt når jeg skal have smerter pga operationen i et halv års tid, så hvis de bare gik væk med det samme, havde det da været en super trøst.

Anmeld

7. maj 2012

Kofoed.

babymus77 skriver:

Jeg sender dig også kram og ved du nok skal klare det;-) Forstår godt det svært at komme igennem denne måned!! Kram Anne

Mange tak

Anmeld

7. maj 2012

An&Jo

Sødeste kofoed, du ved jeg bare er et brev væk..

Jeg er sikker på at det hele nok skal gå, kan godt forstå du synes maj er en svær måned, og ja det er ret uheldigt at operationen ligger i den her måned, men jeg er helt sikker på at det nok skal komme til at gå godt..
Om et halvt års tid så er jeg sikker på at du er smertefri og så kan du nyde at du kan tumle rundt med din lille pige og hun vil helt sikkert også elske dig for at du kan uden det gør ondt på dig..

Anmeld

7. maj 2012

maryjane

Puha kan ikke sætte mig ind i det hele, men kan udemærket nikke genkendende til at blive opereret og så ovenikøbet som mor, det er ikke skide fedt. Men det skal nok gå som det skal. Stort kram til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.