Når man bare har en følelse af at være gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Min fornemmelse af at være gravid, holdte stik

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.548 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja - jeg har bare sådan en underlig følelse i kroppen. Det niver lidt i understellet og har en underlig, lidt ubeskrivelig tyngdefornemmelse i underlivet.

Det er kun 5 dage efter ægløsning i dag, så det skulle næsten være mærkeligt, hvis det er en graviditet jeg kan mærke, men fornemmer det ligesom bare  

Hvad med jer damer? Har jeres fornemmelse om graviditet holdt stik? Uddyb gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Ja - jeg har bare sådan en underlig følelse i kroppen. Det niver lidt i understellet og har en underlig, lidt ubeskrivelig tyngdefornemmelse i underlivet.

Det er kun 5 dage efter ægløsning i dag, så det skulle næsten være mærkeligt, hvis det er en graviditet jeg kan mærke, men fornemmer det ligesom bare  

Hvad med jer damer? Har jeres fornemmelse om graviditet holdt stik? Uddyb gerne

Tja... Jeg havde ikke fornemmelsen, men Maja84 havde, og hun havde ret

Anmeld

6. maj 2012

Eliza

Jeg havde symptomer, men slog dem hen for vi havde prøvet 3 år og kroppen havde spillet mig mange puds måned efter måned, MEN!!

D. 2. juni 2011 sad vi en dejlig sommer formiddag i haven, med svigermekanikken og skulle op i kirken til konfirmation da jeg pludselig var ved at udbryde "JEG ER GRAVID!!" jeg var ikke et øjeblik i tvivl...Men fik bidt det i mig og testet inden vi offentlig gjorde det  

Far var jo gså lige den der skulle have beskeden først 

ganske rigtigt dagen efter stod jeg bed de fineste 2 streger

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

Eliza skriver:

Jeg havde symptomer, men slog dem hen for vi havde prøvet 3 år og kroppen havde spillet mig mange puds måned efter måned, MEN!!

D. 2. juni 2011 sad vi en dejlig sommer formiddag i haven, med svigermekanikken og skulle op i kirken til konfirmation da jeg pludselig var ved at udbryde "JEG ER GRAVID!!" jeg var ikke et øjeblik i tvivl...Men fik bidt det i mig og testet inden vi offentlig gjorde det  

Far var jo gså lige den der skulle have beskeden først 

ganske rigtigt dagen efter stod jeg bed de fineste 2 streger

Ej hvor er det bare en fantastisk historie Det må ha' været en ubeskrivelig følelse. Jeg håber virkelig også at min fornemmelse er rigtig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.