Hold nu kæft jeg er træt af det.... Meeen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.989 visninger
25 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

Mira0911

Det skal slet ikke gå ud over Lina på nogle måder... 

Vi skulle til konfirmation i dag, allerede igår var Lina lidt små varm og utilpas... Jeg tænkte at det var sikkert over her til morgen... 

Det er det ikke, hun har feber, pyller ja som I nu ved de skønne poder nu kan gøre når de er syge utilpas... Jeg vil ikke slæbe hende med til konfirmation for så at tage hjem igen en time senere... 

Så jeg blev enig med mig selv om at jeg blev hjemme hos Lina og de andre tog afsted, så kan jeg også få slappet af, Julie stod op kl. 5.30... Det var skisme lige tidligt nok... 

Jeg nyder roen nu, Lina som sover og trængte til det... 

Meeen er der ikke end masse virus baktusser i omløb? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Mira0911 skriver:

Vi skulle til konfirmation i dag, allerede igår var Lina lidt små varm og utilpas... Jeg tænkte at det var sikkert over her til morgen... 

Det er det ikke, hun har feber, pyller ja som I nu ved de skønne poder nu kan gøre når de er syge utilpas... Jeg vil ikke slæbe hende med til konfirmation for så at tage hjem igen en time senere... 

Så jeg blev enig med mig selv om at jeg blev hjemme hos Lina og de andre tog afsted, så kan jeg også få slappet af, Julie stod op kl. 5.30... Det var skisme lige tidligt nok... 

min dreng har lige været syg med feber i 4 dage. Nu er feberen over, men han er stadig ret så snottet og hoster lidt. Jeg selv er lige blever forkølet igår. Så tror der må være et eller andet i omløb.

Anmeld

6. maj 2012

Mira0911

mor:) skriver:

min dreng har lige været syg med feber i 4 dage. Nu er feberen over, men han er stadig ret så snottet og hoster lidt. Jeg selv er lige blever forkølet igår. Så tror der må være et eller andet i omløb.

Begge piger her er også snottet, synes faktisk Julie virkede varm da jeg klædte hende på til konfi, da jeg tog temperaturen sagde den 35,5.... 

Anmeld

6. maj 2012

Mira0911 skriver:

Begge piger her er også snottet, synes faktisk Julie virkede varm da jeg klædte hende på til konfi, da jeg tog temperaturen sagde den 35,5.... 

hmm...ja feber kan hun så ikke have og håber ikke den er på vej.

Håber de snart bliver helt raske og snotfrie Det er så skide irriterende at være snottet

Anmeld

6. maj 2012

Mira0911

hmm...ja feber kan hun så ikke have og håber ikke den er på vej.

Håber de snart bliver helt raske og snotfrie Det er så skide irriterende at være snottet

Håber hvert fald hun går fri for feber... Snotten må også meget gerne gå væk, hun går i panik hver gang hun nyser og der så ryger et halv kg med ud.... 

Anmeld

6. maj 2012

Mira0911 skriver:

Håber hvert fald hun går fri for feber... Snotten må også meget gerne gå væk, hun går i panik hver gang hun nyser og der så ryger et halv kg med ud.... 

ih stakkels pige. håber da også hun slipper for feber

Anmeld

6. maj 2012

Mira0911

ih stakkels pige. håber da også hun slipper for feber

Jeps... Og takker... 

Anmeld

6. maj 2012

Mor til Frederic og Freya

Mira0911 skriver:

Tror der er rigtig meget i omløb lige for tiden..

Også fordi vejret skifter så meget som det gør...

Anmeld

6. maj 2012

Pige2009

Det samme med Laura. Hun er heldigvis frisk igen idag

Anmeld

6. maj 2012

Baagøe skriver:

Det samme med Laura. Hun er heldigvis frisk igen idag

Hvor dejligt for hende. Men ser da ud til der er noget i omløbet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.