Hvordan er det med andelsbolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg skriver lige som ano, da der måske kunne læse nogle med, som ikke behøver vide vi kigger på hus endnu hihi.

Vi er begge snart færdiguddannede og sidder lige pt i en 4v lejlighed i en blok - og jeg er rigtig godt træt af at bo i en blok hvor der er beboelse hele vejen rundt om os og ofte ret lydt. Jeg dur ikke til det med lejlighed. 

Vi er kun liiige begyndt at kigge lidt og har endnu ikke været i banken. Og så var det at jeg faldt over en meget lækker andelsbolig! - Jeg har både hørt godt og dårligt om disse. Men mit argument for at vi skulle flytte i andelsbolig ville være at vi så ikke sætter os så dyrt som vi ville gøre, hvis vi skulle flytte i hus - så har vi råd til lidt mere. Det ville self være dejligt at få sit helt eget, men jeg tror ikke jeg ville have noget imod bare at have en andel i det - MEN så har jeg læst at der kan være hurtige ændringer i boligudgiften hvis andelsforeningens lån i husene stiger og der kan måske være uoverskuelige andelspligter.

Så kære med-mødre, har i erfaringer med andelsboligkøb? Vil i anbefale det? Hvad skal man være ekstra opmærksom på?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.