ER jeg en dårlig mor lige nu, eller føler jeg mig mon bare sådan??
Som nævnt i en anden tråd har jeg passet hus og hund fra torsdag og så til en gang i aften, fordi min far og stedmor er til min kusines begravelse i England. Jeg har jo så haft Rose med og været alene med hende. Min bror har været her og hjulpet med hunden men kan jo ikke tage Rose - Han ser hende ikke så ofte og er 19 år gammel og måske lidt usikker på det med babyer

Anyway. Det har været RØVhårdt!!! Rose har været total umulig det meste af tiden. Hun har ikke gidet sove om hverken dagen eller om aftenen. Hver nat er jeg blevet nødt til at sove sammen med hende i dobbeltsengen fordi hun ikke ville sove i hverken rejseseng eller barnevogn.. Ergo er jeg gået super tidligt i seng og har overhovedet ikke haft noget frakoblings - og migtid, som jeg normalt har om aftenen. Jeg har heller ikke kunne slappe af om dagen. For hunden er ikke vant til børn, så jeg har ikke været tryg ved bare at lade hende lege på gulvet når hunden var her uden jeg havde hende under opsyn hele tiden.. Og hun har hele tiden skældt ud og brokket sig, grædt lidt, fordi hun jo var træt men ikke ville sove, eller sulten men ikke ville spise..
I dag skrev min stedmor så, at de var hjemme ved 19-20 tiden i aften. Det magtede jeg bare ikke! Ikke så lang en dag med hund og umulig baby i et fremmed hus, jeg ville bare gerne HJEM eller kunne slappe af! Så jeg kastede håndklædet i ringen og spurgte mine svigerforældre om ikke de kunne passe Rose for dagen, for min kæreste har arbejdsweekend og er ude på opgaver..
Og da de hentede hende her i formiddag åndede jeg nærmest lettet op

Bare den der "aaaaaah". Nu kan jeg lige slå hjernen fra, ikke skulle underholde, trøste, passe på osv. osv. men bare sidde ved min computer, få en god frokost og ikke forholde mig til noget.
Og jeg har det SÅ dårligt med det!!! At jeg er glad for der lige var nogen der kunne tage min datter

Jeg ELSKER hende jo!! Det gør jeg virkelig!!! Men kunne bare ikke mere, det er så forfærdelig hårdt når man ikke en gang lige får de der par timer om aftenen til at koble af, hvor hun sover, inden man selv går i seng.
Er jeg total dårlig mor for at føle sådan? For det føler jeg! Havde bare brug for lige at få lov at savne hende..