hvornår får i mens efter ppille stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

605 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

Anonym trådstarter

Når i har taget den sidste pille i pakken hvor længe går der så før mens kommer? Her svinger det meget men 3-4dage nogle gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

come2

Anonym skriver:

Når i har taget den sidste pille i pakken hvor længe går der så før mens kommer? Her svinger det meget men 3-4dage nogle gange

Der gik ca. 3 dage her

Anmeld

6. maj 2012

Pigent

Anonym skriver:

Ved mig går der 3 dage 

Tager den sidste pille onsdag aften og lørdag engang får jeg min mens. 

Anmeld

6. maj 2012

Holbæktrunten

4-5 dage...

Anmeld

6. maj 2012

JH12

Der gik altid 4 dage..

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

Kan i mærke i kroppen at i skal ha det.
Jeg kan aldrig mærke noget som helst og får det som regel om natten eller tidlig morgen

Anmeld

6. maj 2012

Silas&Mille

Ved mig går der ca 4-5 dage efter jeg har taget den sidste pille.

Anmeld

6. maj 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

Kan i mærke i kroppen at i skal ha det.
Jeg kan aldrig mærke noget som helst og får det som regel om natten eller tidlig morgen

Inden jeg blev gravid første gang kunne jeg ALTID mærke det en dag før det kom. Fik sådan en murren i underlivet og så vidste jeg at nu kom det inden for ca 24 timer.

Denne gang, 10 uger efter nr 2 er blevet født, mærkede jeg slet ikke noget inden det kom. Fik dog nogle sindsyge mens smerter to dage efter det var startet. Det gjorde sgu næsten mere ondt end veer  og det blev bare ved i næsten 45 minutter.

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

Silas&Mille skriver:

Inden jeg blev gravid første gang kunne jeg ALTID mærke det en dag før det kom. Fik sådan en murren i underlivet og så vidste jeg at nu kom det inden for ca 24 timer.

Denne gang, 10 uger efter nr 2 er blevet født, mærkede jeg slet ikke noget inden det kom. Fik dog nogle sindsyge mens smerter to dage efter det var startet. Det gjorde sgu næsten mere ondt end veer  og det blev bare ved i næsten 45 minutter.

hold da op jeg har aldrig mærket særligt meget til når jeg har mit.

oftes har jeg kun ondt den første dag hvor det er der. og det ikke en smerte som panodiler ikke kan fjerne hvis det endelig er..og resten af tiden mærker jeg ingenting..nogle gange når jeg kommer på toilettet tager jeg mig selv i at ha glemt jeg havde mit mens..griner

Anmeld

6. maj 2012

Silas&Mille

Anonym skriver:

hold da op jeg har aldrig mærket særligt meget til når jeg har mit.

oftes har jeg kun ondt den første dag hvor det er der. og det ikke en smerte som panodiler ikke kan fjerne hvis det endelig er..og resten af tiden mærker jeg ingenting..nogle gange når jeg kommer på toilettet tager jeg mig selv i at ha glemt jeg havde mit mens..griner

Det er også første gang jeg har haft SÅ ondt. Inden jeg fik p-piler for snart mange år siden, var jeg tit nødt til at blive hjemme fra skole den første dag fordi jeg næsten ikke kunne bevæge mig. Lå bare på sengen og slappede af. Men som jeg husker det, så var det dog ikke så slemt som det jeg oplevede denne gang. 

Jeg mærker heldigvis heller ikke noget til det andet end den første dag. Normalt i hvert fald. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.