jeg er bare så ked af det :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Mira0911

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Det er godt nok det sygeste jeg længe har hørt.

Men det viser, at du du har gjort helt ret i at afskrive dem for 2 år siden.
Magen til dårlige forældre skal man da lede længe efter.

Hvis min søn afskrev mig, ville jeg gøre alt hvad jeg kunne, for at få løst konflikten og få et godt forhold til mit barn.
Og jeg ville bestemt aldrig kunne sidde i stue med en som havde gjort mit barn fortræd og som stadig gjorde det psykisk via statsforvaltningen.

Hvor bliver jeg bare harm på dine vegne.
Det må bare gøre SÅ ondt.

Anmeld

6. maj 2012

Savannah

En tåre og 1000 kram fra mig

Anmeld

6. maj 2012

MinNoah

For søren en kedelig situation

Havde jeg været dig havde jeg taget kontakt til mine forældre igen, forklaret dem hvordan jeg havde det, forklaret dem at en undskyldning betyder meget- og ja følt lidt på hvordan de har det med det hele... og så havde jeg i den grad udtrykt min mening om at de dukker op hos din voldelige x mand!

Anmeld

6. maj 2012

Mumto3

Hold da op!!! Det lyder jo helt uvirkeligt!!! Jeg kan virkelig godt forstå at det ramte dig hårdt!!! Det var da også stort set det væreste de overhovedet kunne gøre!!! Gad vide om de overhovedet har tænkt sig en lille bitte smule om eller om de bare slet ikke tænker

Pyha, hvor jeg føler med dig

Anmeld

6. maj 2012

twinboys

Er rystet... Ville ikke forlade tråden uden at give dig et kram...

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Det er godt nok det sygeste jeg længe har hørt.

Men det viser, at du du har gjort helt ret i at afskrive dem for 2 år siden.
Magen til dårlige forældre skal man da lede længe efter.

Hvis min søn afskrev mig, ville jeg gøre alt hvad jeg kunne, for at få løst konflikten og få et godt forhold til mit barn.
Og jeg ville bestemt aldrig kunne sidde i stue med en som havde gjort mit barn fortræd og som stadig gjorde det psykisk via statsforvaltningen.

Hvor bliver jeg bare harm på dine vegne.
Det må bare gøre SÅ ondt.

ja det gør ondt. mine forældre har altid behandlet mig som lort fra jeg var helt lille. men troede adrig at de ville synke så dybt  

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Hold da op!!! Det lyder jo helt uvirkeligt!!! Jeg kan virkelig godt forstå at det ramte dig hårdt!!! Det var da også stort set det væreste de overhovedet kunne gøre!!! Gad vide om de overhovedet har tænkt sig en lille bitte smule om eller om de bare slet ikke tænker

Pyha, hvor jeg føler med dig

min kærestes familie sidder også helt uforstående over for mine forældre. aldrig har de hørt noget ligende og de siger at det vist er meget godt at de aldrig skal være en del af mit liv igen  

mem hold kæft det gør ondt

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

MinNoah skriver:

For søren en kedelig situation

Havde jeg været dig havde jeg taget kontakt til mine forældre igen, forklaret dem hvordan jeg havde det, forklaret dem at en undskyldning betyder meget- og ja følt lidt på hvordan de har det med det hele... og så havde jeg i den grad udtrykt min mening om at de dukker op hos din voldelige x mand!

jeg har prøvet i 10 år og forklare dem hvor ked jeg er blevet i alle de år. og jeg intet forlanger udover at de skal være der for deres børnebørn. hver gang er det endt med at min mor har lovet mig tæsk ( jeg er 27 år ) så endnu en snak ville ikke føre nogen vegne.

de forstår ikke hvordan en rigtig familie fungerer. det eneste der betyder noget i deres liv er dem selv

Anmeld

7. maj 2012

tarkoflen

Du har tydelig vis taget den helt rigtige beslutning! De fortjener ikke at være en del af dit eller dine børns liv!

Godt du har en god svigerfamilie, når din egen er totalt uegnet!

Stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.