Sang med trold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.984 visninger
13 svar
8 synes godt om
6. maj 2012

Maja_4000

Hej kloge pige

I Carolines vuggestue synger de en sang med en trold , og så er det noget med at de bl.a. skal trampe rundt .. Caroline går hele tiden og tramper herhjemme , så jeg synes vi skal lære den sang , men jeg aner ikke hvad den hedder

Er der nogle som kender en sang med en trold som tramper / stamper ? :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

FamilenStorm

Maja_4000 skriver:

Hej kloge pige

I Carolines vuggestue synger de en sang med en trold , og så er det noget med at de bl.a. skal trampe rundt .. Caroline går hele tiden og tramper herhjemme , så jeg synes vi skal lære den sang , men jeg aner ikke hvad den hedder

Hmm.. Den er lidt svær..

Kan det mon være " der går en gamme trold"? Den bliver brugt i nogle bh..

Anmeld

6. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ville spørge hvad det var for en sang i børnehaven! Vh stine

Anmeld

6. maj 2012

PernilleogLouis

Kender kun den med nissemanden som tramper og stamper rundt kan være de har lavet den lidt om men ville nok også spørge dernede

Anmeld

6. maj 2012

Dot D

Lige nu kan jeg ikke huske navnet på den... Men der er en med flere vers, der er en tramprtrold, en kæmpetrold, en mini/lille trold, en glad trold og en sur trold.

Når man synger om de forskellige trolde, så gør man det, de gør/er altså tramper, gør sig stor eller lille, glad og sur..

Den er faktisk ret sjov, for ungerne får brugt hele kroppen (det gjorde vi voksne også)

Anmeld

6. maj 2012

Maja_4000

Dot D skriver:

Lige nu kan jeg ikke huske navnet på den... Men der er en med flere vers, der er en tramprtrold, en kæmpetrold, en mini/lille trold, en glad trold og en sur trold.

Når man synger om de forskellige trolde, så gør man det, de gør/er altså tramper, gør sig stor eller lille, glad og sur..

Den er faktisk ret sjov, for ungerne får brugt hele kroppen (det gjorde vi voksne også)

Det lyder som den Hvis du kommer i tanke om den , må du gerne lige skrive det Hehe

Anmeld

6. maj 2012

projekt-ønskebarn

Er det mon "trolden i æsken" 

Anmeld

7. maj 2012

Moaar

Maja_4000 skriver:

Hej kloge pige

Den har mine døtre haft til gym:

En trold, en trold, kan trylle med hvem han vil

hvordan, hvordan, hvordan tror du det går til?

Et hop, et hop han gør med sin troldekrop

og så, og så, og så bliver han til ...

http://www.dgi.dk/udover/idraetsmaerket/nyheder/trold_kan_trylle_[a8092].aspx

Anmeld

18. september 2013

cathrinehf

Jeg tror sangen du tænker på er fra cd'en Aura For Laura & Græsrødderne. Sangen hedder Troldene  
- håber det er den du søger. Den er hammer go'! 

Anmeld

18. september 2013

cathrinehf

Avra For Laura & Græsrødderne * 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.