Jibbe skriver:
Åh jeg læste godt tråden og tænkte det var dig. Jeg kan huske du også skrev om hans forkærlighed for sin garage da du var gravid.
Hvis du har fået energien tilbage så er det det helt rigtige du gør. Man skal være to om det... Ikke føle sig alene i et forhold. Vil bare ønske dig held og lykke og sige husk dig selv i det her, som du jo også gør!
tusind tak 
nu er jeg bare kommet i det store dilemma, at jeg ikke ved hvad jeg skal længere. min mor har åbenbart haft skrevet med ham igår, og ligepludselig så ringede han til hende
( hvorfor skal hun blande sig? )
men det endte så ud i at han kom og hentede mig, og så kørte vi en tur for at snakke, og nu sidder jeg bare i et endnu større dilemma med mig selv og sophia. Jeg havde selv aftalt med ham, at vi skulle derhjem idag, for at snakke og så han kunne se sophia, men det blev der så ikke lige tænkt på kl 1 i nat 
Jeg har bare den her store tomhed indeni mig, der gør at jeg bare vil finde en lejlighed, og starte mit eget med sophia. tror ærlig talt der er gået for meget ged i den, og at mine følelser har ændret sig lidt. Og jeg bliver faktisk glad, når jeg forestiller mig, sophia og jeg, i en hyggelig lille 3-værelses med en lille have, inde i kolding.

Anmeld