Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åh den er fed.!! Silas vil også helt klart elske den. Må jeg se et billede af din søn på den?
Synes den har lidt en sjov udformning.
Janni. skriver: Åh den er fed.!! Silas vil også helt klart elske den. Må jeg se et billede af din søn på den? Synes den har lidt en sjov udformning.
Tauf skriver: Ja det må du men det bliver først i morgen. For vi fandt den først frem efter han var kommet i seng:-)
Ja det må du men det bliver først i morgen. For vi fandt den først frem efter han var kommet i seng:-)
Helt fint, du skal ikke vække knægten for at stille min nysgerrighed. (kunne ellers være fedt )
Tauf skriver: Ja vi fik så meget til Elias i døbs gave at meget er kommet på loftet til han er stor nok til det..Nu er vi så kommet til Cars bilen.. Tro i han bliver glad når han står op i morgen:-):-)
Ja vi fik så meget til Elias i døbs gave at meget er kommet på loftet til han er stor nok til det..Nu er vi så kommet til Cars bilen.. Tro i han bliver glad når han står op i morgen:-):-)
Ej den er fin m den ville Silas også elske . Selv om han nok lige er stor nok. Men den ville vække jubel.
Janni. skriver: Helt fint, du skal ikke vække knægten for at stille min nysgerrighed. (kunne ellers være fedt )
Tauf skriver: Så Janni. Nu kan jeg sætte billede ind igen:-)Så her er han på den:-)
Så Janni. Nu kan jeg sætte billede ind igen:-)Så her er han på den:-)
han klæder dem
hvor ser han fin ud !
MelikkazMoar skriver: han klæder dem hvor ser han fin ud !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128