Nogen med profil på lejebolig.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

Sara.

Hej herinde.

Er der nogen af jer der har en profil på lejebolig.dk?

Som vil give mig et tlf nr eller mail adr. til et hus?

Eller nogen der ved om det er rigtigt at jeg kan købe sådan en til 19 kr og at der så ikke kommer flere regninger oveni?

Jeg er slet ikke inde i sådan noget..... (bor pt. til leje gennem aarhusbolig.dk nemlig)

Mvh Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Valle81

Hey

Er den på boligportal.dk for så kan du låne mht

Anmeld

5. maj 2012

Sara.

Valle81 skriver:

Hey

Er den på boligportal.dk for så kan du låne mht

Det er sødt af dig :-)

Har lige tjekket, det er det desværre ikke....

Har som sådan heller ikke noget i mod at betale penge for det, har bare ikke 400 kr til det.

Der står man kan betale 19 kr for en uge, er bare i tvivl om man kan sige det op sådan det kun er den uge man betaler for....

Anmeld

5. maj 2012

Sara.

der står sådan her:

"Opsigelse og bindingsperiode Du kan til enhver tid stoppe eller slette dit løbende abonnement. I så fald vil der ikke blive hævet penge fra abonnementet, før det genaktiveres eller der oprettes et nyt. Opsigelsen af abonnementet påvirker ikke den købte tid, der allerede er aktiveret på din profil."

Skal jeg så ikke gå ud fra at jeg kan købe en uge for 19 kr for at opsige det inden ugen er gået og så ikke komme af med flere penge?

Anmeld

5. maj 2012

Valle81

Sara. skriver:

Det er sødt af dig :-)

Har lige tjekket, det er det desværre ikke....

Har som sådan heller ikke noget i mod at betale penge for det, har bare ikke 400 kr til det.

Der står man kan betale 19 kr for en uge, er bare i tvivl om man kan sige det op sådan det kun er den uge man betaler for....

Jeg tror den er god nok, men du skal nok lige være opmærksom på at du skal opsige det igen for ellers tror jeg de fornyer det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.