Der er kun 2 år og 1 mrd. mellem mine 2 børn. "Den store" er nu 2 1/2 år og lillebror er 5 mrd. og når vi er på tur har vi barnevogn med til lillebror og en lille paraplyklapvogn med til storebror, så han kan hvile når han bliver træt (og den kan ligge under barnevogen, når den ikke er i brug). Når lillebror og jeg henter storebror i vuggestuen, så sidder han på sådan et barnevognssæde på vejen hjem, og det fungerer super fint
Men jeg har hørt, at det kun er Odder-vogne der kan tåle vægten af et søskendesæde. Derhjemme har vi en gammel xl-barnevogn, som storebror sover til middag, og så Oddervognen til lillebror 
Jeg synes at der er mange gode ting ved at de er tæt på hinanden. Selvfølgelig er det hårdt at have 2 blebørn osv. men storebror accepterede sin lillebror med det samme og er nok ikke gammel nok til for alvor at blive jaloux osv. - jeg tror faktisk allerede at han har glemt, at han har haft mor og far for sig selv
Men hvor lang tid der bør være mellem nr 2 og 3 - hmmm.... ja, jeg har jo kun 2, og hvis jeg skulle have en nr 3, så skulle der nok mindst være 3 år - men det er så også fordi der kun er 2 år og 1 mrd mellem mine børn, så jeg ville have brug for en "lille pause" inden der evt. skulle komme en ny til (jeg ammer stadig 3 gange hver nat, så måske er jeg også lidt farvet af det, når jeg skriver minimum 3 år mellem nr 2 og 3
)
Hvor langt er der mellem din nr. 1 og 2?
Anmeld