Nu som "tattovør"..... ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Dot D

DAs mor skriver:

Er simpelthen nødt til at spørge om moderen hedder sabiha?! Gik nemlig på seminariet med en der hed det og som havde tvillinger denne der hed Marcus og Rasmus ;-)

Og super flot kage i øvrigt!

Det er lige netop hende....

Og mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

LinLin

Dot D skriver:

Det er lige netop hende....

Og mange tak

Ej hvor sjovt! :-)
Tænk at der er så store nu

Anmeld

6. maj 2012

Dot D

DAs mor skriver:

Ej hvor sjovt! :-)
Tænk at der er så store nu

Ja, tiden går vildt hurtigt....

Anmeld

6. maj 2012

Lady Marion <3

Dot D skriver:

Det må vi da gøre noget ved, det går da ikke, hi hi... Så tør nu øjnene og lav en fed joke på den næste du møder

Kan da ikke lade være at græde når jeg tænker på blomster kagerne til min søns konfirmation

Anmeld

6. maj 2012

Dot D

Lady Marion <3 skriver:

Kan da ikke lade være at græde når jeg tænker på blomster kagerne til min søns konfirmation

Nu ved jeg ikke, hvor længe siden det er, men tiden ændre sig jo hele tiden, med hvad der er "smart" og lige nu er det jo sjove og anderledes kager...

Men hvis det er, og vi ikke bor for langt fra hinanden, så kan jeg måske lære dig nogle tricks, så du kan "kompensere" for blomsterne til den næste fødselsdag

Anmeld

6. maj 2012

Lady Marion <3

Dot D skriver:

Nu ved jeg ikke, hvor længe siden det er, men tiden ændre sig jo hele tiden, med hvad der er "smart" og lige nu er det jo sjove og anderledes kager...

Men hvis det er, og vi ikke bor for langt fra hinanden, så kan jeg måske lære dig nogle tricks, så du kan "kompensere" for blomsterne til den næste fødselsdag

Det er 2 år siden min mellemste blev konfirmeret   Min veninde lavede kagerne og de var flotte , jeg kan ikke finde ud af det kage halløj  tror ikke jeg har tålmodigheden og håndelaget , jeg bor i nordsjælland

Anmeld

6. maj 2012

ønskebørn74

Dot D skriver:

Jeg har lavet en konfirmationskage til Marcus og Rasmus, som skal konfirmeres i morgen....

De kan godt lide fodbold og flotte piger(hi hi) så det blev til denne kage

Jeg aftalte med deres mor, at jeg ville "tattovere" deres navne og dato på, og jeg er blevet ret godt tilfreds med resultatet

totalt fed kage!!!

Anmeld

6. maj 2012

Dot D

Lady Marion <3 skriver:

Det er 2 år siden min mellemste blev konfirmeret   Min veninde lavede kagerne og de var flotte , jeg kan ikke finde ud af det kage halløj  tror ikke jeg har tålmodigheden og håndelaget , jeg bor i nordsjælland

Der er sket MEGET på to år, så jeg synes ikke, at du skal være ked af blomster-kagerne, for de har helt sikkert været flotte

Jeg bor så i Midtjylland, så der er lige et stykke mellem os, men får helt lyst til at lave en kage til dig en dag

Anmeld

6. maj 2012

Dot D

ønskebarn74 skriver:

totalt fed kage!!!

Mange tak for det

Anmeld

6. maj 2012

Lady Marion <3

Dot D skriver:

Der er sket MEGET på to år, så jeg synes ikke, at du skal være ked af blomster-kagerne, for de har helt sikkert været flotte

Jeg bor så i Midtjylland, så der er lige et stykke mellem os, men får helt lyst til at lave en kage til dig en dag

Ha ha hvor er du sød   Jeg ville jo elske en kage fra dig  (og sønnike ligeså he he )  Ærgeligt de ikke kan holde til en tur med posten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.