Kan man fjerne maling fra pap "kasse"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

mpr

Har nogle opbevaringskasser fra da jeg var lidt yngre med motiv og lilla baggrund, som jeg ville gemme til jeg selv fik børn. Og nu har min lille bror åbenbart malet samtlige låg til med maling fordi han skulle male et eller andet af hans eget og har derfor taget lågene til dem

Nogen der har en ide om hvordan jeg kan få den maling af uden jeg ødelægger kasserne, de er trods alt lavet af pap, eller kan jeg godt bare kyle dem ud :/?

Kasserne har kostet cirka 100 kr pr stk. og der er 4 kasser :/ er virkelig sur over det for de kasser var en del af en lang periode i mit liv Var rigtig stor W.I.T.C.H fan da jeg var yngre og har gemt samtlige ting i tilfælde af at jeg fik en pige, så jeg kunne pynte med tingene på værelset ^^

De er desværre total udgået i danmark så kan ikke bare gå ud og købe nogle nye :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Maja_4000

Jeg VED det ikke , men jeg tror desværre ikke du kan få det af

Anmeld

5. maj 2012

mpr

Maja_4000 skriver:

Jeg VED det ikke , men jeg tror desværre ikke du kan få det af

ØV! Håber virkelig der er nogen der har et mirakel middel...

Anmeld

5. maj 2012

Dot D

Ved du hvilken slags maling, han har brugt?

Hvis det er en form for plasticmaling(vandbaseret) så kan du tage en klud og vride den op i MEGET varmt vand, vride det meste ud, og så lægger du den på det malede, men ikke for længe ad gangen, nu det er papkasser under malingern. Det varme kan "bløde" det lidt op, så du kan være heldig at kunne nulre det af stille og roligt..

Der er ingen garanti, når det er pap nederst, men jeg har gjort det nogle gang, så måske du kan også. Men husk TÅLMODIGHED

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.