Nederen børnefri dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

Anonym trådstarter

Øv - vi er blevet uventet børnefri til i morgen. Manden kom hjem med fisk kl. 15 og jeg hjalp med at få dem ordnet så han kunne få en middagslur. Jeg har gjort rent hele dagen så jeg gidder ikke lave mad. Havde så satset på at vi kunne gå ud og spise efter at han blev vækket og vi havde puttet, men nu sidder vi her i hver sin sofa og han er sur over jeg ikke har sørget for noget lækker mad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Zeus

Anonym skriver:

Øv - vi er blevet uventet børnefri til i morgen. Manden kom hjem med fisk kl. 15 og jeg hjalp med at få dem ordnet så han kunne få en middagslur. Jeg har gjort rent hele dagen så jeg gidder ikke lave mad. Havde så satset på at vi kunne gå ud og spise efter at han blev vækket og vi havde puttet, men nu sidder vi her i hver sin sofa og han er sur over jeg ikke har sørget for noget lækker mad.

Så må du jo blive lige så sur, over at han ikke har lavet lækker mad til dig

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

Zeus skriver:

Så må du jo blive lige så sur, over at han ikke har lavet lækker mad til dig

Sidder bare og er rigtig øv ked af det. Overvejer at spise en gang havregryn og gå i seng og læse.

Anmeld

5. maj 2012

TNBC

Anonym skriver:

tror du ikke at han havde regnet med at I skulle have de fisk han havde med hjem og han saa bliver lidt skuffet over at du hellere vil ud og spise?
Jeg kan sagtens forstaa at du er traet efter en lang dag, og det burde du fortaelle ham, men maaske ha gjort det foer han lagde sig til at sove, saa han vidste hvad du har lyst til.

Anmeld

5. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så i da lige få bestilt en pizza og finde den hyggelige stemning frem igen! Vh stine

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

tror du ikke at han havde regnet med at I skulle have de fisk han havde med hjem og han saa bliver lidt skuffet over at du hellere vil ud og spise?
Jeg kan sagtens forstaa at du er traet efter en lang dag, og det burde du fortaelle ham, men maaske ha gjort det foer han lagde sig til at sove, saa han vidste hvad du har lyst til.

Vi spiser meget lidt fisk, så det meste blev afleveret til hans forældre, og det sidste er planlagt til frokost i morgen, da det er sådan vi bedst kan lide det.

Anmeld

5. maj 2012

bobbles

Anonym skriver:

ellers kan du da bare sige til ham at nu går du ud og spiser så tænker han måske over at han ikke skal være så sur en anden gang! herhjemme er vi rimelig spontante, så kommer en af os med ideen om at tage ud at spise eller tage på shopping, og det plejer vi som regelt

Anmeld

5. maj 2012

TNBC

Anonym skriver:

Vi spiser meget lidt fisk, så det meste blev afleveret til hans forældre, og det sidste er planlagt til frokost i morgen, da det er sådan vi bedst kan lide det.

ja okay, men det havde maaske vaeret en ide at snakke om tingene foer han gik i seng, saa I vidste hvad den anden taenkte, for I har vist hver sin ide om hvordan denne aften skulle foregaa.
Saa bestil noget mad, og lad vaer med at vaere saa sure. det er lidt mad, ikke verdens undergang. Sig at du bestiller noget mad, og hvis han vil have noget, maa han lade vaer med at mukke og vaere lidt voksen og sige hvis han vil have noget, ellers bestiller du bare noget til dig selv.

Anmeld

5. maj 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Argh klassisk

Bestil en pizza, som en anden skrev..lav lidt hyggestemning imens! Åben en rødvin! ... det blir en go aften, når I liiige er tøet lidt op!!

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

Er lige kommet hjem fra en lækker middag. Manden spurgte kort efter hvor hurtig jeg kunne være klar, og havde bestilt bord.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.