forundersøgelse 15 maj! hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

bobbles

Hej de damer har lige brug for lidt hjælp. Skal jo på sygehuset den 15 maj til forundersøgelse vedr en hud reduktion. Men er der noget der har fået den operation eller kender nogen der har fået den?! Tænker mere på om smerterne er det samme som et kejser snit? For de skærer vel ikke i musklerne på samme måde?! Jeg skal jo så hvis jeg bliver godkendt til den have opereret min navle brok også håber der er nogen der kan hjælpe hvis de kender til smerterne efterfølgende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Fines mor

Frøken Christiansen skriver:

Hej de damer har lige brug for lidt hjælp. Skal jo på sygehuset den 15 maj til forundersøgelse vedr en hud reduktion. Men er der noget der har fået den operation eller kender nogen der har fået den?! Tænker mere på om smerterne er det samme som et kejser snit? For de skærer vel ikke i musklerne på samme måde?! Jeg skal jo så hvis jeg bliver godkendt til den have opereret min navle brok også håber der er nogen der kan hjælpe hvis de kender til smerterne efterfølgende

Jeg har fået fjernet 3,5 kilo maveskind, og var skået op for hofte til hofte. Ud over det, så fik jeg skået 10 cm af min navle, og fik lavet nyt hul i maveskindet. Jeg har aldrig fået et KS, så jeg kan ikke sige om det gør ondt på samme måde. Men mit var ikke uden smerter, men ikke værre end jeg efter nogle dage kunne gå i biografen og på bar :-)

Anmeld

5. maj 2012

Carina:-)

Jeg er så en af dem der fik komplikationer.

Og kom ind i et langt forløb med nekrose der gav 5 mdr md blandt andet vakuummaskine og mange ,mange smerter.

Det sker for ca 10% der få fjernet hud,så bed om at få en snak om risikoen.

Mit skal laves om igen ,når jeg på et eller andet tidspunkt finder modet.

Har fået kejsersnit her for 6 uger siden.

Og vil sige at selv uden komplikationer er smerterne værre vd reduktion,men man bliver jo også skåret meget mere i end ved ks.

Anmeld

5. maj 2012

bobbles

Fines mor skriver:

Jeg har fået fjernet 3,5 kilo maveskind, og var skået op for hofte til hofte. Ud over det, så fik jeg skået 10 cm af min navle, og fik lavet nyt hul i maveskindet. Jeg har aldrig fået et KS, så jeg kan ikke sige om det gør ondt på samme måde. Men mit var ikke uden smerter, men ikke værre end jeg efter nogle dage kunne gå i biografen og på bar :-)

ok tak for svar altid rart at få lidt forskellige meninger og høre hvordan det er gået jer andre der har været igennem det

Anmeld

5. maj 2012

bobbles

5. maj 2012

bobbles

5. maj 2012

bobbles

opper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.