måske kolik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

LotteN

Vi har en pige på 6 uger som vi tror har kolik.
Har gået til zoneterapi med hende 3 gange nu og hun kan mærke der sidder noget, men hun forstår ikke Lykke bliver ved med at have så ondt for hver gang der går, sådan plejer det ikke at være...

Nu sidder jeg og tænker om vi skal prøve kiropraktor også fordi det slog mig at når hun ligger på puslebordet kigger hun altid den samme vej og det er den samme vej hendes hovede vender når hun sover i barnevognen.
Mit spørgsmål er så, vil en læge kunne se det, hvis jeg fik ham til at se på hende først eller er det bare at ringe til en kiropraktor?

Nogen der kan anbefale en kiropraktor i forholdt til kolik i Viborg omådet (skive og slikeborg er også fint nok, vil gene køre for det, hvis der ikke er nogen i viborg)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

4xGreve

LotteN skriver:

Har gået til zoneterapi med hende 3 gange nu og hun kan mærke der sidder noget, men hun forstår ikke Lykke bliver ved med at have så ondt for hver gang der går, sådan plejer det ikke at være...

Nu sidder jeg og tænker om vi skal prøve kiropraktor også fordi det slog mig at når hun ligger på puslebordet kigger hun altid den samme vej og det er den samme vej hendes hovede vender når hun sover i barnevognen.
Mit spørgsmål er så, vil en læge kunne se det, hvis jeg fik ham til at se på hende først eller er det bare at ringe til en kiropraktor?

Nogen der kan anbefale en kiropraktor i forholdt til kolik i Viborg omådet (skive og slikeborg er også fint nok, vil gene køre for det, hvis der ikke er nogen i viborg)?

Har hørt rigtig meget godt om kiopraktor også på kolik..

Det er sjældent en læge vil kunne se det du skal opsøge en kiopraktor da de er de enste der vil kunne se det!

Anmeld

5. maj 2012

LotteN

4xGreve skriver:

Har hørt rigtig meget godt om kiopraktor også på kolik..

Det er sjældent en læge vil kunne se det du skal opsøge en kiopraktor da de er de enste der vil kunne se det!

okay tak for det... Så tror jeg det bliver det jeg gør på mandag! så skal jeg bare finde en!!

Anmeld

5. maj 2012

kekp

LotteN skriver:

Jeg har haft min søn til kiropraktor også fordi han kun kiggede til den ene side. Det har hjulpet vildt meget så det er bare at komme afsted, det kan også hjælpe på kolik. 

Anmeld

5. maj 2012

LotteN

kekp skriver:

Jeg har haft min søn til kiropraktor også fordi han kun kiggede til den ene side. Det har hjulpet vildt meget så det er bare at komme afsted, det kan også hjælpe på kolik. 

Ammede du ham?
For der er jo ingenting med hende når jeg ammer hende (altså det jeg mener at der kommer hendes hovede jo til at vende begge veje).

Jeg har mailede til en kiropraktor, for et eller andet skal der prøves i hvert fald, når zoneterapi ikke rigtig har hjulpet.

Anmeld

6. maj 2012

kekp

LotteN skriver:

Ammede du ham?
For der er jo ingenting med hende når jeg ammer hende (altså det jeg mener at der kommer hendes hovede jo til at vende begge veje).

Jeg har mailede til en kiropraktor, for et eller andet skal der prøves i hvert fald, når zoneterapi ikke rigtig har hjulpet.

Nej jeg giver flaske.

Kiropraktoren kan lynhurtigt mærke om der er noget, så det er en god ide ihvertfald at få hende tjekket

Anmeld

6. maj 2012

Vidunderligeunger

Bettina Miltersen i holstebro!!!!! og det kan kun gå for langsomt, hun er en stjerne! vi var gennem akkurat det samme som dig og efter 2 gange hos Bettina, så var han en glad dreng hurry up!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.