Kløende næse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.602 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

crille

Min bonussøn er begyndt at klø sig rigtig meget ved næsen. Han er 9 mrd og vi prøver at variere hans frugt og grønt godt. 

Vi tænker at det kan være forkølelse eller (forhåbentlig ikke) allergi.. Far har græsallergi.. Og bonussøn har været ret vild med jordbær og vandmelon, hvilket vi lige tager en chiller med, til vi bliver lidt klogere  

Er der andre der har erfaringer? 

Han har ingen udslæt, men klør især meget når vi spiser og når han sover. Han nyser og i dag er der kommet et par enkelte host mens han sov (han er fint varm i barnevognen).. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Jonatansmor

crille skriver:

Min bonussøn er begyndt at klø sig rigtig meget ved næsen. Han er 9 mrd og vi prøver at variere hans frugt og grønt godt. 

Vi tænker at det kan være forkølelse eller (forhåbentlig ikke) allergi.. Far har græsallergi.. Og bonussøn har været ret vild med jordbær og vandmelon, hvilket vi lige tager en chiller med, til vi bliver lidt klogere  

Er der andre der har erfaringer? 

Han har ingen udslæt, men klør især meget når vi spiser og når han sover. Han nyser og i dag er der kommet et par enkelte host mens han sov (han er fint varm i barnevognen).. 

Det lyder som meget typisk for den alder. Vores dreng havde konstant snotnæse hele vinteren igennem. På den positive side, så betyder det at deres immunforsvar bliver styrket.

Hoster han både i sin barnevogn og i sin seng?

For det gjorde vores også, jeg eksperimenterede lidt (havde sikret mig han ikke har astmatisk bronkitis) og fandt ud af at han hoster rigtigt meget hvis han har det for varmt. Så han fik mindre tøj på ud i sin barnevogn og temperaturen inde på hans værelse var 18-19 grader om natten. Nu hoster han ikke mere.

Anmeld

5. maj 2012

crille

Jonatansmor skriver:

Det lyder som meget typisk for den alder. Vores dreng havde konstant snotnæse hele vinteren igennem. På den positive side, så betyder det at deres immunforsvar bliver styrket.

Hoster han både i sin barnevogn og i sin seng?

For det gjorde vores også, jeg eksperimenterede lidt (havde sikret mig han ikke har astmatisk bronkitis) og fandt ud af at han hoster rigtigt meget hvis han har det for varmt. Så han fik mindre tøj på ud i sin barnevogn og temperaturen inde på hans værelse var 18-19 grader om natten. Nu hoster han ikke mere.

Dejligt at høre at det lyder helt normalt.. Han har ikke hostet siden, men det var da han lå i barnevognen. Troede egentlig at det kunne være tegn på at det var for koldt, men han var dejlig lun uden at være svedig da vi tog ham op, så det var jo helt som det skulle være.. 

Men blev desværre ikke rigitg klogere på den kløende næse.. Må nok bare se tiden lidt an om det går over.

Tak for respons  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.