Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej. Jeg står og skal bruge opskriften på en Purple Rain drink? Helst uden Cuba Blueberry... Nogle kloge hoveder? Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pixi-pigen skriver: Hej. Jeg står og skal bruge opskriften på en Purple Rain drink? Helst uden Cuba Blueberry... Nogle kloge hoveder? Tak
Månsson skriver: Den indviklede1/2 oz Tequila 1/2 oz Rom 1/2 oz Vodka 1/2 oz Gin 1/2 oz Triple sec 1 oz raspberry likør fyld med Sour mix Eller den nemme2cl barcardi razzblå bolsrød grenadinesprite
Den indviklede1/2 oz Tequila 1/2 oz Rom 1/2 oz Vodka 1/2 oz Gin 1/2 oz Triple sec 1 oz raspberry likør fyld med Sour mix Eller den nemme2cl barcardi razzblå bolsrød grenadinesprite
Du er simpelthen jordens største skat Så er festen i aften reddet!! Tusind tak min ven
Pixi-pigen skriver: Du er simpelthen jordens største skat Så er festen i aften reddet!! Tusind tak min ven
Månsson skriver: Ih hvor er du sød Vi kan ikke ha en fest der går ned på drinks Håber i får en go fest
Ih hvor er du sød Vi kan ikke ha en fest der går ned på drinks Håber i får en go fest
Helt enig spild af god fest! Tak, og rigtig god weekend til dig
Pixi-pigen skriver: Helt enig spild af god fest! Tak, og rigtig god weekend til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128