Har brug for hurtig hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

meem

Min datter på 11mdr er ikke frisk..

Hun har astmatisk bronkitis, som er gået helt amok oven på en forkølelse.. Derfor får hun nu maske x3 dagligt..

Igår sov hun stort set hele dagen, når hun endelig var vågen pjevsede hun.. ville kun være oppe ved os, men kunne slet ikk sidde stille... Hun både spiser og drikker fint, er også kontaktbar og har våde bleer..

MEN MEN MEN.. Hun er slet ikke sig selv.. der er absolut INGEN energi, hun kan knap nok smile til os.. Bleg i huden og blanke øjne er hun også blevet ejer af

Nu har jeg målt hendes temperatur 3 gange i dag.. Den ligger på 36,2?! Det er et termometer til bagi, så må da mene man kan regne med det... Men er det ikke en voldsom lav temperatur ??

Århh ved ikke hvad jeg skal gøre af min lille rastløse og pivede dattter..

Skal jeg ringe til vagtlægen??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Bigmamma

Hvis du kan mærke på hende at der er noget galt, så ring til vagtlægen. Det kan jo være der er noget der gør ondt. Det behøver man jo ikke ha feber for. Du kan jo altid bare tale med dem om din bekymring... Jeg håber at hun snart bliver frisk igen 

Anmeld

5. maj 2012

4xGreve

meem skriver:

Min datter på 11mdr er ikke frisk..

Hun har astmatisk bronkitis, som er gået helt amok oven på en forkølelse.. Derfor får hun nu maske x3 dagligt..

Igår sov hun stort set hele dagen, når hun endelig var vågen pjevsede hun.. ville kun være oppe ved os, men kunne slet ikk sidde stille... Hun både spiser og drikker fint, er også kontaktbar og har våde bleer..

MEN MEN MEN.. Hun er slet ikke sig selv.. der er absolut INGEN energi, hun kan knap nok smile til os.. Bleg i huden og blanke øjne er hun også blevet ejer af

Nu har jeg målt hendes temperatur 3 gange i dag.. Den ligger på 36,2?! Det er et termometer til bagi, så må da mene man kan regne med det... Men er det ikke en voldsom lav temperatur ??

Århh ved ikke hvad jeg skal gøre af min lille rastløse og pivede dattter..

Skal jeg ringe til vagtlægen??

Feber kan også betyde at tempraturen falder... ( har jeg læst) hvis det var mig vil jeg slet ikke tøve men ringe bAre for at være på den sikker side!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.