Tord boontje garland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

Quinnie

Hej alle.

Jeg har søgt på livet løs for at få fingrene i Tord Boontjes Garland på nettet - uden held. Er simpelthen blevet helt tosset med det stykke metal
Så nu bliver jeg nødt til at spørge efter jeres hjælp, er der en af jer der kan fremstøve lampen et sted på nettet og meget gerne i hvid eller sølv

Håber der er en hjælpende hånd derude et sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Quinnie

Anyone?

Anmeld

6. maj 2012

morlinen

Har du prøvet designdelicatessen.dk?

Anmeld

6. maj 2012

minimig

Jeg har set den på dba.dk, for et par uger siden men den blev hurtigt solgt. Du kan jo prøve at søge efter den derinde en gang imellem. Det gør jeg tit hvis jeg mangler noget bestemt

Anmeld

6. maj 2012

Quinnie

morlinen skriver:

Har du prøvet designdelicatessen.dk?

Nu har jeg
Desværre er den der kun i sort, men den kan helt sikkert også overvejes! Tak for hjælpen

Anmeld

6. maj 2012

Quinnie

skrukkrukken skriver:

Jeg har set den på dba.dk, for et par uger siden men den blev hurtigt solgt. Du kan jo prøve at søge efter den derinde en gang imellem. Det gør jeg tit hvis jeg mangler noget bestemt

Gud ja det havde jeg da slet ikke tænkt på Det må jeg da lige prøve!
Tænkte nok bare det var noget folk ikke ville af med, hehe

Anmeld

6. maj 2012

minimig

Quinnie skriver:

Gud ja det havde jeg da slet ikke tænkt på Det må jeg da lige prøve!
Tænkte nok bare det var noget folk ikke ville af med, hehe

Jeg var selv på udkig efter den og fandt derfor denne derinde... desværre var den solgt inden jeg fik købt den. Det er bare for at vise at den altså er til salg en gang imellem

Anmeld

6. maj 2012

Quinnie

skrukkrukken skriver:

Jeg var selv på udkig efter den og fandt derfor denne derinde... desværre var den solgt inden jeg fik købt den. Det er bare for at vise at den altså er til salg en gang imellem

argh hvor øv, personen kunne da godt lige ha' købt nogle flere hjem så vi andre også havde haft en chance
Får jeg fingrene i den, skal jeg aldrig af med den igen

Anmeld

6. maj 2012

Quinnie

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.