er jeg fordømmende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

Anonym trådstarter

fordi jeg ikke vil indlede mig i et forhold hvor der er barn/børn fra tidligere forhold fordi jeg ved jeg ikke ville du til det, da jeg har svært ved at hvis jeg har en kæreste og han så snakker med sin eks men det skal man jo når man har barn.. og fordi jeg skal igennem en lang og meget krævende uddannelse, hvor mine weekender kun hedder lektier, og vil helst ikke skulle forstyrres da det kræver stort gennemsnit os.

er jeg så fordømmende når jeg siger jeg ikke har lyst til at være i et forhold med barn/børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Mumto3

Næ, jeg synes bare du er ærlig og realistisk. Vi er alle forskellige, og sådan har du det, og det er da vigtigt at tage højde for.

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

Mumto3 skriver:

Næ, jeg synes bare du er ærlig og realistisk. Vi er alle forskellige, og sådan har du det, og det er da vigtigt at tage højde for.

lige præcis,, elsker børn det er slet ikke det.. men hvis der endelig skal være børn ser jeg helst det er min egen og os kun fordi jeg er 19..

Anmeld

5. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

fordi jeg ikke vil indlede mig i et forhold hvor der er barn/børn fra tidligere forhold fordi jeg ved jeg ikke ville du til det, da jeg har svært ved at hvis jeg har en kæreste og han så snakker med sin eks men det skal man jo når man har barn.. og fordi jeg skal igennem en lang og meget krævende uddannelse, hvor mine weekender kun hedder lektier, og vil helst ikke skulle forstyrres da det kræver stort gennemsnit os.

er jeg så fordømmende når jeg siger jeg ikke har lyst til at være i et forhold med barn/børn

Det syntes jeg ikke du er - sådan har jeg selv haft det 

Anmeld

5. maj 2012

foto på lærred

Hellere være ærlig end at ende i et forhold du ikke ønsker at være i

Camilla

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Det syntes jeg ikke du er - sådan har jeg selv haft det 

taak skulle bare være sikker på det ikke var mig som var gal på den

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Hellere være ærlig end at ende i et forhold du ikke ønsker at være i

Camilla

lige præcis..

Anmeld

5. maj 2012

JJH

Syntes det er super du har taget stilling til det, og ikke indleder et forhold med en der har børn og så først bagefter finder ud af at det ikke duer. Når der er børn indblandet foretrækker jeg helt klare linier, mest for børnenes skyld.

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

JJH skriver:

Syntes det er super du har taget stilling til det, og ikke indleder et forhold med en der har børn og så først bagefter finder ud af at det ikke duer. Når der er børn indblandet foretrækker jeg helt klare linier, mest for børnenes skyld.

min mor og mange andre synes os det er super fedt jeg allerede kan tage stilling til det selvom jeg aldrig har været i et forhold med børn men ved os bare ikke ville kunne det, også bare heller lade være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.