melina 1 måned

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

sandramor

Så blev min lille prinsesse 1 måned idag
Sikke tiden er fløjet afsted...
Hun har indtil videre været super nem og storesøster elsker sin nye titel og er bare så god ved hende og super stolt af hende og
Dog har jeg bøvlet lidt med at jeg om aftenen ikke rigtig føler jeg har nok mælk til hende for hun vil spise hele tiden!!! så nu er jeg røget på hvidtøl.... Og det hjælper

Så har vi fået taget vores mundskrab til faderskabssagen og kan nu afvente svar... Selvom jeg jo kender svaret
Og melinas far har jeg måtte meddele at han må søge samvær gennem amtet hvis han ønsker det da han ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt... Han sender den ene sviner besked efter den anden og er faktisk rigtig ubehagelig overfor mig.....

Nå men her får i lige nogle billeder af prinsessen....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

wamse

Dejlige børn

Anmeld

4. maj 2012

mille25

sandramor skriver:

Hun har indtil videre været super nem og storesøster elsker sin nye titel og er bare så god ved hende og super stolt af hende og
Dog har jeg bøvlet lidt med at jeg om aftenen ikke rigtig føler jeg har nok mælk til hende for hun vil spise hele tiden!!! så nu er jeg røget på hvidtøl.... Og det hjælper

Så har vi fået taget vores mundskrab til faderskabssagen og kan nu afvente svar... Selvom jeg jo kender svaret
Og melinas far har jeg måtte meddele at han må søge samvær gennem amtet hvis han ønsker det da han ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt... Han sender den ene sviner besked efter den anden og er faktisk rigtig ubehagelig overfor mig.....

Hvor er hun da bare så kær.

Anmeld

5. maj 2012

sandramor

Mange tak

Anmeld

5. maj 2012

EKBJ

sandramor skriver:

Jeg fik et råd af en gammel dame på min mors arbejde  

PAS PÅ MED AT DRIKKE FOR MEGET HVIDTØL NU NÅR DET SNART ER SOMMER, DET FEDER PGA ALT DEN SUKKER!! 

Anmeld

5. maj 2012

sandramor

Hi hi tak for rådet
Har opdaget at det feder ret så meget
har taget på istedet for at tabe mig... Ikke lige planen....
Men igen hvis det hjælper mig til at øge mælken.....
Ja det er pest eller kolera

Anmeld

5. maj 2012

EKBJ

sandramor skriver:

Hi hi tak for rådet
Har opdaget at det feder ret så meget
har taget på istedet for at tabe mig... Ikke lige planen....
Men igen hvis det hjælper mig til at øge mælken.....
Ja det er pest eller kolera

Kan godt forstå dig! men tror jeg ville tænke over hvor meget jeg drikker af det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.