Candida svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg er sikker på det er det jeg har  

symtomperne er fuldstændig peget på mig. jeg har haft dem stortset hele livet. skal man henvende sig til lægen for at få svar(vis ja) hvordan stiller lægen dianosen?

kan se der findes en kur

må man gerne spise a38 med isis muslii? og fuldkornspasta.

jeg tror ikke jeg kan overleve den kur for spiser ingen salat.grøntsager. frugt så er der jo ingen ting tilbage har i nogle råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ved ik lige hvad det er, men syntes altid det er en god ide at snakke med en læge inden man selv stiller en diagnose og begynder på det ene og det andet, i form af behandling! Vh stine

Anmeld

4. maj 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ved ik lige hvad det er, men syntes altid det er en god ide at snakke med en læge inden man selv stiller en diagnose og begynder på det ene og det andet, i form af behandling! Vh stine

det er en svamp alle mennesker har men nogen går den amok ved 

Anmeld

4. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis det er svamp, så tror jeg nok de poder det til dyrkning! Du må et smut til lægen. Vh stine

Anmeld

4. maj 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Hvis det er svamp, så tror jeg nok de poder det til dyrkning! Du må et smut til lægen. Vh stine

svampen findes i alle mennesker. den lever i os.men nogengange går den amok og så får man forskelige symtomper. ja må heller snakke med lægen. 

Anmeld

5. maj 2012

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

symtomperne er fuldstændig peget på mig. jeg har haft dem stortset hele livet. skal man henvende sig til lægen for at få svar(vis ja) hvordan stiller lægen dianosen?

kan se der findes en kur

jeg tror ikke jeg kan overleve den kur for spiser ingen salat.grøntsager. frugt så er der jo ingen ting tilbage har i nogle råd

jeg passer folk med candida hver dag. Du skal til lægen for en blodbrøve - det kan ses på en ct-scanning og du skal i behanding med antimykotika (fx. candidas)

og så kan du spise hvad du lyster

Anmeld

5. maj 2012

Tona

kan se der findes en kur

Altså de fleste læger fatter ikke så meget af det der og mener nok bare at der skal gives nogle piller hvis de overhovedet gør noget. Jeg ville råde dig til fx at tale med en homøopat el. lign. Altså alternativ behandling (men selvfølgelig også høre lægens mening).

Men altså et langt stykke hen ad vejen så ville det i alt fald hjælpe at stoppe med hvidt brød og sukker og kun spise groft pasta og skære kraftigt ned på kaffe og anden koffein. Jeg husker ikke lige hvad der ellers er af kostråd, men det kan helt sikkert googles. Jeg har en veninde som fulgte sådan en kostplan og ud over at problemet gik helt væk efter nogle mdr tabte hun sig også og fik meget bedre humør, alt sammen uden at spise piller

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Altså de fleste læger fatter ikke så meget af det der og mener nok bare at der skal gives nogle piller hvis de overhovedet gør noget. Jeg ville råde dig til fx at tale med en homøopat el. lign. Altså alternativ behandling (men selvfølgelig også høre lægens mening).

Men altså et langt stykke hen ad vejen så ville det i alt fald hjælpe at stoppe med hvidt brød og sukker og kun spise groft pasta og skære kraftigt ned på kaffe og anden koffein. Jeg husker ikke lige hvad der ellers er af kostråd, men det kan helt sikkert googles. Jeg har en veninde som fulgte sådan en kostplan og ud over at problemet gik helt væk efter nogle mdr tabte hun sig også og fik meget bedre humør, alt sammen uden at spise piller

spiser kun hvidtbrød når der ikke er andre muligheder. og sukker høre til i weekenderne. spiser altid fuldkornspasta. jeg har fået en tid ved lægen på onsdag 

Anmeld

6. maj 2012

Tona

Anonym skriver:

spiser kun hvidtbrød når der ikke er andre muligheder. og sukker høre til i weekenderne. spiser altid fuldkornspasta. jeg har fået en tid ved lægen på onsdag 

Håber, at der bliver fundet en god løsning

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Håber, at der bliver fundet en god løsning

jeg er også meget spændt  bliver altid dårlig om aften når jeg spiser kogekartofler men ikke når det er tilberedt på alle andre måder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.