Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har den sidste uge haft ondt på skambenet, som om man har et stort blåt mærke.
Og så her i dag haft en tyngende fornemmelse i hofterne.
Nogen der har prøvet noget lign? eller ved hvad det kan være.
Har først tesstdag på tirsdag..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg har den sidste uge haft ondt på skambenet, som om man har et stort blåt mærke. Og så her i dag haft en tyngende fornemmelse i hofterne. Nogen der har prøvet noget lign? eller ved hvad det kan være. Har først tesstdag på tirsdag..
Nu kan jeg se det er et stykke tid siden du skrev tråden - hvordan gik testdagen?
Negativ.
Men men..
Stadig ingen mens
Negativ..
Og har fået flere symptomer, mega træt og ømme bryster. og på en måde sådan nogle bobler ? hvis man kan kalde det det
Anonym skriver: Negativ.. Men men.. Stadig ingen mens Og har fået flere symptomer, mega træt og ømme bryster. og på en måde sådan nogle bobler ? hvis man kan kalde det det
Har du prøvet at tage en ny test? Det kunne godt lyde som symptomer
Babymor2010 skriver: J Har du prøvet at tage en ny test? Det kunne godt lyde som symptomer
J
Anonym skriver: Ja tog en test i går den var negativ. Men sidste gang kunne jeg først teste positivt 5 dage over tid og der var den mega utydelig. Men håber de to streger kommer snart. :-)
Ja tog en test i går den var negativ. Men sidste gang kunne jeg først teste positivt 5 dage over tid og der var den mega utydelig. Men håber de to streger kommer snart. :-)
Jeg skal nok krydse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128