Weee skide smart :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

Leonora

Vigga er nu 6 1/2 måned og har fået to små skarpe bisser. Og det harmoniserede bestemt ikke med mine sarte vorter. Hun bed mig to gange igår så det blødte :-(. Og jeg var øv for ville jo godt amme bare en måned eller 2 mere. Men jeg turde ikke lægge hende til at frygt for at hun sku få lyst til at hapse lidt

Men men men men så sagde min far noget genialt... Han kom i tanke om de sutte brikker jeg brugte da Vigga blev født og ødelage mine vorter... Dem havde jeg fuldstændig glemt...

Og vupti nu behøver jeg ikke frygte bid for kan ik mærke de små skarpe bisser igennem gummiet :-)

Så hvis ellers Vigsen vil så burde jeg kunne amme lidt endnu :-)

Nå bare et lille opturs indlæg fra mig

Go week tøser
Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

modesty

Godt tip. Det tror jeg muligvis at jeg vil benytte mig af. Vil rigtig gerne amme de 9 måneder som det anbefales, men er virkelig angst for at blive bidt i vorterne.

Anmeld

4. maj 2012

ano14316

Leonora skriver:

Vigga er nu 6 1/2 måned og har fået to små skarpe bisser. Og det harmoniserede bestemt ikke med mine sarte vorter. Hun bed mig to gange igår så det blødte :-(. Og jeg var øv for ville jo godt amme bare en måned eller 2 mere. Men jeg turde ikke lægge hende til at frygt for at hun sku få lyst til at hapse lidt

Men men men men så sagde min far noget genialt... Han kom i tanke om de sutte brikker jeg brugte da Vigga blev født og ødelage mine vorter... Dem havde jeg fuldstændig glemt...

Og vupti nu behøver jeg ikke frygte bid for kan ik mærke de små skarpe bisser igennem gummiet :-)

Så hvis ellers Vigsen vil så burde jeg kunne amme lidt endnu :-)

Nå bare et lille opturs indlæg fra mig

Go week tøser
Knus Louise

Ej hvor godt!

Jeg ammer selv med ammebrikker, og har gjort det hele vejen igennem og magnus bliver 7 mdr d. 8.

Fortalte de dig dengang at hvis din mælkeproduktion falder, så skal du stimulere med en brystpumpe?

Har nemlig oplevet at sp sagde at det virkede kun lige i starten, men det virker altså stadig for mig.,.

Anmeld

4. maj 2012

RiUL

Her har vi 3 bisser, og to mere på vej - kombineret med fuldamning
Blev bidt til blods lige da tænderne var kommet, men hver gang han lagde an til at hapse - pustede jeg ham i hovedet, så slap han, og har faktisk ikke bidt mig siden (en måneds tid)

Anmeld

5. maj 2012

Leonora

modesty skriver:

Godt tip. Det tror jeg muligvis at jeg vil benytte mig af. Vil rigtig gerne amme de 9 måneder som det anbefales, men er virkelig angst for at blive bidt i vorterne.

Ja det kan virkelig anbefales - har gjort det nu et døgn og glæden ved amning er kommet tilbage

Rigtig go week

Anmeld

5. maj 2012

Leonora

ano14316 skriver:

Ej hvor godt!

Jeg ammer selv med ammebrikker, og har gjort det hele vejen igennem og magnus bliver 7 mdr d. 8.

Fortalte de dig dengang at hvis din mælkeproduktion falder, så skal du stimulere med en brystpumpe?

Har nemlig oplevet at sp sagde at det virkede kun lige i starten, men det virker altså stadig for mig.,.

Ja jeg fik besked på det da hun blev født men så købte jeg de tyndeste gummi suttebrikker der findes og dem sagde min SP ikke burde sætte produktionen ned.

Har også tænt at hvis den sættes ned nu er det helt fint. Hun er snart 7 måneder og det er efterhånden begrænset hvor mange måltider hun får via amning. Det er vist mest hygge for både mor og barn

Men tak for svar og rigtig go week

Anmeld

5. maj 2012

Leonora

RiUL skriver:

Her har vi 3 bisser, og to mere på vej - kombineret med fuldamning
Blev bidt til blods lige da tænderne var kommet, men hver gang han lagde an til at hapse - pustede jeg ham i hovedet, så slap han, og har faktisk ikke bidt mig siden (en måneds tid)

Hi Hi smart ide ...men jeg har desværre oplevet at jeg ik får et forvarsel om bid men at hun bare lige får lyst til at sætte bisserne i. Og jeg tror at min svære amme start med meget ilde tilredte vorter gør at jeg ikke magter smerte igen.
Og for 2 dage siden var jeg ved at sige stop for min amning

Men hvis suttebrikken kan give en måned mere er jeg på toppen
Det er jo heller ikke amningen der giver hende den største nærring mere - så det er vist mest for hyggen skyld

Men tak for svaret og rigtig go week

Anmeld

5. maj 2012

ano14316

Leonora skriver:

Ja jeg fik besked på det da hun blev født men så købte jeg de tyndeste gummi suttebrikker der findes og dem sagde min SP ikke burde sætte produktionen ned.

Har også tænt at hvis den sættes ned nu er det helt fint. Hun er snart 7 måneder og det er efterhånden begrænset hvor mange måltider hun får via amning. Det er vist mest hygge for både mor og barn

Men tak for svar og rigtig go week

dem tror jeg også jeg har nogen af.. desværre virker de ikke så godt her...

Det er også så skønt at amme..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.