Køb nu . trendsales ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

bullerbassen

Ja en ting som jeg ikke har opdaget på trendsales og har nu modtaget en ts fra en køber.

Jeg tjekker varen og opdager en fejl, tilbyde nedsættelse af prisen.

Har IKKE godkendt den ts køber har sendt, og har nu afvist den. Men er pengene trukket på købers konto ??? 

De er jo ikke på min da jeg ikke har godkendt ts.

Hvordan foregår sådan noget ??? 

Køber skriver hun har betalt - så hvordan gør vi lige det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Momster89

bullerbassen skriver:

Ja en ting som jeg ikke har opdaget på trendsales og har nu modtaget en ts fra en køber.

Jeg tjekker varen og opdager en fejl, tilbyde nedsættelse af prisen.

Har IKKE godkendt den ts køber har sendt, og har nu afvist den. Men er pengene trukket på købers konto ??? 

De er jo ikke på min da jeg ikke har godkendt ts.

Hvordan foregår sådan noget ??? 

Køber skriver hun har betalt - så hvordan gør vi lige det??

Jeg mener ikke pengene bliver trukket før ts'en er godkendt.

Ellers kan du prøve en skrive til support. De burde vide hvor pengene er blevet af, hvis de er trukket fra køber

Anmeld

4. maj 2012

_-Kathrine-_

Hvis du afviser ts'en, blir købers penge ikke trukket

Anmeld

4. maj 2012

bullerbassen

_-Kathrine-_ skriver:

Hvis du afviser ts'en, blir købers penge ikke trukket

Ok tak for svar .. Køber havde ikke skrevet i annoncen men sendt en ts.

Og tjekkede så varen inden jeg ville godkende og opdagede en fejl. Skrev så til hende i annoncen at jeg havde fundet en fejl og ville give nedslag.

Så svarede hun at pengene var trukket på hendes konto, men jeg har ikke godkendt ts. 

Kender ikke til KØB NU da jeg først lige har opdaget det pga den sendte ts. 

Anmeld

4. maj 2012

bullerbassen

Solveig89 skriver:

Jeg mener ikke pengene bliver trukket før ts'en er godkendt.

Ellers kan du prøve en skrive til support. De burde vide hvor pengene er blevet af, hvis de er trukket fra køber

Ja det var også min tanke at skrive til support, men tænkte at jeg nok fik hurtigere svar herinde

Og korrekt 

Anmeld

4. maj 2012

_-Kathrine-_

bullerbassen skriver:

Ok tak for svar .. Køber havde ikke skrevet i annoncen men sendt en ts.

Og tjekkede så varen inden jeg ville godkende og opdagede en fejl. Skrev så til hende i annoncen at jeg havde fundet en fejl og ville give nedslag.

Så svarede hun at pengene var trukket på hendes konto, men jeg har ikke godkendt ts. 

Kender ikke til KØB NU da jeg først lige har opdaget det pga den sendte ts. 

Når køber trykker køb nu, skal du godkende Eller afvise den... Det er rigtigt at man indtaster kortoplysninger og beløb osv, men det går først igennem når du godkender køb nu anmodningen...
Ellers prøv at kontakte support

Anmeld

4. maj 2012

bullerbassen

_-Kathrine-_ skriver:

Når køber trykker køb nu, skal du godkende Eller afvise den... Det er rigtigt at man indtaster kortoplysninger og beløb osv, men det går først igennem når du godkender køb nu anmodningen...
Ellers prøv at kontakte support

Ok har nu afvist anmodningen. Køber skrev at pengene var trukket på hendes konto ??

Er blank , prøver lige og skrive til ts.

Anmeld

4. maj 2012

JulieE

bullerbassen skriver:

Ok har nu afvist anmodningen. Køber skrev at pengene var trukket på hendes konto ??

Er blank , prøver lige og skrive til ts.

Jeg mener, at når du afviser handlen, bliver pengene ført tilbage på købers Trendsales konto. Jeg har prøvet et par gange hvor sælger har afvist min "Køb nu" anmodning (ved en fejl) og så kom pengene tilbage på min konto 

Anmeld

4. maj 2012

bullerbassen

JulieE skriver:

Jeg mener, at når du afviser handlen, bliver pengene ført tilbage på købers Trendsales konto. Jeg har prøvet et par gange hvor sælger har afvist min "Køb nu" anmodning (ved en fejl) og så kom pengene tilbage på min konto 

Ok super  

Har ikke lige prøvet det før , så er lidt blank.

Anmeld

4. maj 2012

Momster89

bullerbassen skriver:

Ja det var også min tanke at skrive til support, men tænkte at jeg nok fik hurtigere svar herinde

Og korrekt 

Helt sikkert

Håber i finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.