Suttekæder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.481 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

Sille86

Jeg sidder og vil gerne sy nogle suttekæder, har købt tingene men ved ikke lige hvordan man bedst griber det an... Nogle som kan hjælpe med erfaringer omkring dette knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Mom2

Sille86 skriver:

Jeg sidder og vil gerne sy nogle suttekæder, har købt tingene men ved ikke lige hvordan man bedst griber det an... Nogle som kan hjælpe med erfaringer omkring dette knus

Mener det er Hanne Meedom som har lavet nogle tøj bøger, hvor der også er mønster og ideer til suttekæder i...

Anmeld

5. maj 2012

Maja_4000

Jeg gjorde bare noget Haha .. Syede et langt rør , som jeg så syede om den der klips .. Og så satte jeg trykknap i hvor sutten skal sidde .. Det synes jeg er mest praktisk .. Husk at den i følge anbefalingerne max må være .. 23 cm ? Det er i hvert fald der omkring

Anmeld

5. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis du har købt klemmer til, måler du du 4x det stykke klemmen er bred.

Klipper et stykke stof på max 23 cm. Folder det på midten og stryger det. Åbner stoffet igen og folder kanterne ind til midten af stoffet. Stryg og fold på midten igen og stryg. På den måde slipper du for at sætte nåle i! 

Sæt trykknapper e begge ender. Bare husk at den trykknap der ska i gennem klemmen, er den flade knap af de 2 halvdele. Vh stine

Anmeld

5. maj 2012

Annana89

Man skal huske at max længden er incl. Klemme og evt. Silikonering/snor eller hvad man har i den ende sutten skal sidde;0)

Anmeld

9. maj 2012

Michalala

Undskyld jeg lige blander mig, men hvad er grunden til, at der er max-længde?

Anmeld

9. maj 2012

Maja_4000

Michalala skriver:

Undskyld jeg lige blander mig, men hvad er grunden til, at der er max-længde?

Det er noget med kvælningsrisiko , mener jeg

Anmeld

9. maj 2012

Michalala

Maja_4000 skriver:

Det er noget med kvælningsrisiko , mener jeg

Ah... det gir' mening. Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.